今日因為要去女排到食飯
所以遲左上去
都以經同左男班長講嫁啦
上到去miss.lam就話
''xxx(全名),你做咩咁遲番啊??去左邊??''
wa!真系唔知點lo.之前又話同左男班長講就okay. 遲左都冇野
我都最憎人地叫我全名 (除左我家姐之外) 咩事姐宜加??!!-v- 又話要同你請假!
無奈lo!
好唔提d嬲野-3-
今日放左學之後幫手整壁報
整完下 唔之點樣我地就一齊拍野啦
去片!
去唔到-_-''xd
咁upload番d
yo! 大家都食住真寶珠嫁!

煜左-_- ruki扮蒙羅麗沙xd
好啦!
大事宣報:
我地(7頭昕,ruki,烏繩,我,小維)5個將會做一套''麻煩睡公主''
haha... 系米好無聊呢? 其實唔系
我系導演
ruki系王子((爛仔ruk)
烏繩系主持人((short左烏繩));;;;;小維都系主持人((short左小維))
7頭昕系睡公主((麻煩睡公主))
出左就播啦._.
掰掰!~
|