♥♥ 上中史堂. 啊sir一入黎就話 邊個系chrissie-,- 我個樣囧曬LO!_!XD 我之為佢叫我-,- (差唔多音姐..) 過多一陣我心諗 唉.一定又系周秀娜啦. 佢就話 下.大家連周秀娜都唔識ㄚ. -_- O曬XD ♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 今日女排選拔. wif momo N 劉子昕. 我諗入到掛. 唉. 味溫書 -,- 味睇電視 -3- 味玩fasbok -v- 味做每日一篇 -.- 味做i-learnr -_- 閉閉i ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
聽日就要排球選拔啦T^T'♥ 腳仲味好番.v.♥ 落樓梯仲有d痛♥ ♥♥今日本身I.H要test;♥ ;但系個miss唔知系test以為系工作紙.;♥ 個denny居然同個miss話系個test黎嫁bo;;♥ 好彩大家都話系工作紙 叫佢米嘈!XD;;♥ 我要comment ♥♥♥♥♥♥