HaA
補番琴日d野先xp;)
影左okay多相.
但系因為女排.
所以要走黎走去.煩死xd
個蛋糕由4點30到6點
個半個鐘.所以6點食左陣時.
冇左好多-,-''XD
之後多謝RUKI等到我6點*v*
差d唔記得送禮物比佢xd
haa..'' e加覺得自己開始有神經病;]]
成日都會大叫.
當然唔系個種大叫啦.
成日都唔記要做d咩
唉,,XD
講番先xp:__
之後去左RUKI屋企.
就黎7點
去搵yuyu;)
之後番龜.
(d相去相簿睇啦XD)
----------
今日放學
亂到咩咁-,-
啊JOHN黎搵我
但個陣時太亂啦.
勁大聲咁講左句''停!''
點知佢聽唔到XD
--
劉昕個電話系mis.lam堂到...
之後先知道原來系盈盈佢啊媽打黎-,-
激死劉昕XD*v*
好彩冇事姐.
--
RUKI上番黎話有佢地drama睇XD
飛左落去睇
見到yasa,ruki.samantha同小維.(唔系好清楚姐)
haa..見唔到啊yan-[]-
--
RUKI之後離我而去.
走左t^t
我過多一陣.
諗住去佢屋企溫書.
點知上到..系溫唔到既XD
佢幫我化裝.
但系化唔到-,- 靜系得隻人眼同鬼眼XD
又大約7點
去學校搵yuyu;)
一齊走."
打左都okay多下XD
留comment plz*v*
hotcha;)
l0v u 4ever ^v^
|