今日去睇甲組打排球.
贏左. *v*
得我同momo F.1-,-
其它個d 死曬.
睇完之後. 同教練say byi.
momo話 gary見到我o曬嘴-,-
我聽番都o曬XD''
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
同momo一齊去食野.
momo個老豆都黎左.
請埋我 y0! ;)
之後去千色買野
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
番到屋企, 就做左n咁耐既 i-learner-[]-
我都就死啦
救我唔該t^t
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
RUKI 你今日party開唔開心ㄚ?? ^v^
不過冇左我 我都知唔開心嫁啦.
唔怕啦! 我陪番你
XD
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
RUKI
生日倒數 4 日
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ |