momo. 1e 好悶啊!_! 我想入1a okay 嗎? 1E!! 我唔想比mis.lam管住曬 1A!! 我想去另一個'細'界到讀書啊. 1a 好多fd 個個都好好人,, 讀書零壓力*v* 對1e絕望 絕望 再絕望. 對你而都系;; 憎1e!_! 我 ♥ momo 我 ♥ FUN HOUSE 我 ♥ 小甘 我 ♥ HOTCHA
o -_-' 要 請一日假;p (11-8/9) 睇下day幾先;) day 2. yo! 唔洗上PTH;p
唉. I.S得個82分囧 溫左咁耐-,-''' 比起RUKI溫左15分鐘. 就88t^t 真系天才同埋百癡!_! MAths. 加油喔!! 等你幫我做i-learner^v^ XD