♥'' 稚 气 〃 柴 Y bLoG`
 
 
 
   Welcome To My Blog;Welcome To My Blog;Welcome To My Blog;Welcome To My Blog;Welcome To My Blog;Welcome To My Blog;Welcome To My Blog;Welcome To My Blog;
 
 

mY pR0FILE`
ycHiP_M
暱稱:♥'' 蠢 盪 〃 柴 Y ▋
性別:男
生日日期:7月8日
國家:香港
地區:葵青區
職業:學生
性格:樂天豁達
ICQ:266199987
MSN:
[email protected]

mY dIARY`
2008-11-25
2008-09-08
開 學 ..... 悲
cALENDAR`
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
mY c0MMENT`
最近三個月尚無任何留言
mY fRIEND`
mY b00KMARK`
尚無任何連結
 
t0DAY iS`2008 年 9 月 7 日  星期日


t0PIC`開 學 ..... 悲
♥;]愛到不可思議◆創世紀到末期`

1/9
開 學 第 一 日 .. 一 萬 個 唔 願 意 .. -W-
唔 願 意 集 隊 .. 唔 願 意 聽 書 .. 唔 願 意 做 功 課 .. 唔 願 意 見 到 MISS / SIR ..
真 係 有 D 唔 慣 .. 差 D 起 唔 到 身 -_- WT'S MATTER ?!
番 到 去 .. 差 D 去 左 排 球 場 集 隊 -0- 好 彩 有 人 拉 住 我 XDD
之 後 開 學 禮 .. 聽 校 長 講 英 文 .. 超 悶 .. 差 D 訓 =]
之 後 班 主 任 課 .. 淨 睇 2 個 MISS 好 似 好 惡 .. 有 D 怕 XDD
MISS 狂 派 野 .. 之 後 聽 佢 廢 UP :) 數 單 行 紙 .. 數 到 喊 -0-
好 低 能 .. 數 果 100 張 紙 數 到 咁 既 死 樣 .. 無 得 救 -_-

2/9
班 務 AGAIN .. 選 班 會 .. 女 仔 玩 晒 喇 ~
21 女 19 男 .. 男 撐 男 女 撐 女 .. 男 仔 輸 晒 .. 超 ~
之 後 成 長 主 題 咩 咩 咩 .. 聽 完 芹 菜 講 野 後 就 超 悶 ..
係 度 玩 手 指 .. 點 知 MISS 話 我 訓 教 -_- 超 L0R ..
之 後 放 學 .. 去 IS0 家 PRINT 埋 野 就 番 家 了 ..
3/9
第 一 日 上 堂 .. 書 包 重 左 好 多 .. 但 比 上 年 輕 好 多 XP
ENG" 班 務 .. 派 呢 樣 派 果 樣 .. 超 煩 ..
MATHS" 超 悶 .. 講 番 小 學 D 野 .. IS0 D 字 真 係 超 細 =]
IS" MISS 話 個 冷 氣 嘈 .. S0 熄 左 佢 .. 之 後 話 對 呢 D 聲 好 敏 感 ..
點 知 俾 人 話 撞 聾 -_- 佢 竟 然 笑 .. 唔 鬧 人 .. 哈 ! 之 後 話 睇 電 視 ..
開 唔 到 P0JECT0R .. 條 線 鬆 左 .. 但 係 駁 唔 番 ..
THEN 鄺 CW 去 搵 校 務 處 條 八 婆 .. 佢 話 我 地 開 片 開 到 條 線 鬆 晒 ..
呀 嬸 .. 應 該 話 你 見 識 少 定 咩 呢 ? 斷 估 無 人 係 上 面 開 片 卦 -0-
之 後 MISS 話 去 鬧 佢 XDD 成 班 拍 晒 手 .. 呵 ~
佢 話 講 書 .. 都 唔 知 佢 講 乜 .. 講 野 一 隻 一 隻 字 咁 鄧 出 黎 -0-
聽 到 無 晒 心 機 .. 好 想 訓 XP 
IH" 落 CAL RM .. 聽 佢 講 今 年 要 學 D 咩 -_-
無 乜 興 趣 XDD 我 坐 最 後 .. 訓 左 都 無 人 知 ..
但 個 問 題 係 無 人 叫 醒 我 -_- SH!T !
之 後 做 新 聞 反 思 .. 好 彩 有 帶 單 行 紙 =]
ART" 交 功 課 .. 好 彩 我 琴 日 記 得 做 .. 唔 係 今 日 無 得 交 ..
之 後 講 WT IS ART .. 好 悶 -W-
CHI" MISS 係 咁 搞 GAG .. 笑 左 成 堂 XDD
鄺 CW 一 向 係 MISS 搞 GAG 既 對 象 ..

4/9
ENG" 班 務 .. THEN 講 左 2 個 字 書 ..
CHI" 要 我 地 自 我 介 紹 = = 未 訓 醒 .. 乜 都 諗 唔 到 -_-
死 人 多 啦 華 夢 無 喇 喇 叫 我 \./ 企 左 半 堂 -0- 好 彩 張 LH 同 羅 芳 幫 手 XDD
MATHS" MISS 狂 講 書 .. 我 地 狂 抄 N0TES ..
IH" 講 咩 珠 江 三 角 洲 -_- 超 悶 ..
之 後 MISS 叫 我 地 做 MIND MAP ..
我 是 但 搵 D 野 塞 入 去 算 .. 都 幾 多 野 下 .. 呵 !
ICP" 聽 左 成 堂 英 文 歌 .. 聽 到 差 D 訓 著 ..
IS" 上 LAB .. 肥 仔 帶 埋 書 包 上 去 -0- 之 後 講 實 驗 室 D 安 全 ..
THEN 睇 片 .. 睇 完 肥 仔 又 問 問 題 -0- 果 然 係 每 堂 一 問 XDD

5/9

HE X 2" 整 紙 包 雞 -0- 斬 雞 斬 到 OMG -_- 多 得 羅 芳 + 劉 凱 的 幫 忙 ..
都 有 8 分 .. 不 過 超 難 食 -﹏-
ENG" 去 LANG LAB .. 本 身 有 得 同 IS0 自 己 2 個 一 行 ..
點 知 MISS 話 太 遠 .. 調 我 地 上 去 =.= 唉 ..
CLASS PD" 聽 輝 輝 講 訓 導 D 野 .. 今 次 竟 然 無 訓 XDD
MATHS" MISS 講 書 .. 我 地 抄 N0TES ..
CHI" MISS 又 搞 GAG XDD 之 後 又 講 書 ..

tYPE 0N`2008-09-07 06:26 PM   [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 ycHiP_M 的日誌)


S!u優 於 2008-09-08 06:20 PM 發表:
 我依家仲未習慣番學- -'
果日class pd聽輝輝講野..
聽到反白眼=]'我以經叫自已唔好訓- -'
中文自我介紹...唉=]]'
肥仔係...黃卓祺?
(雖然唔係好知你係咪講佢)
不過..佢真係好白痴,,,
無啦啦自已係度笑..
話is lab有蜘蛛俠- -'
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



s-kay 於 2008-09-07 10:33 PM 發表:
 第1個勁開心!.
哇 甘忙牙.
開新Q00ZA做乜吾同我講呢-`
仲要上我QZ吾留CM!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

講 真 .. 真 係 好 忙 .. 超 多 功 課 -V-
我 琴 日 先 開 JA MA -_-
哈 ! 而 家 留 XDD
Posted at 2008-09-08 04:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]