math””
math””又做左好耐”””
好似下星期一先test!
eng堂..畫畫同溫左math///仲以為要math test添..
pe堂超攰..又好想sleep..*\/\/*
所以冇心機跳舞..d舞有d難 & 唔好玩..
「可愛的蘇珊娜」果隻舞好玩好多呢!!!
跟住聯課又係咁唱歌....*
全方位ok既..背果個記得:
[....3..][....遠離怒火山][自我......][.....轉彎]
唔記得lu..算了..
放學特然天色暗暗wo..行到左商場..一陣就狂風暴雨....
企左好耐都唔敢過去輕鐵站果個天橋..等左陣冇咩就搭輕鐵..
到左又唔想過好大雨條路..點知都過左wo..
濕哂lo結果..*\/\/*"
刊登時間︰2007-05-18 09:14 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]