甘日幾遲出門口尼,,
但係都撞唔到妳@v@"
haa,,
甘日day3呀,,
上完英文堂之後就,,pe,,
壘球呀玩,,同埋打波,,
第一次打中個波@v@'"
個feel好正,,
打波尼,,,好快夠鐘,,
中途仲有少少雨,,,
上完換3就上去lu,,
上中文堂,,,第1堂講書,,
第2堂就練集誦,,
數學堂,,過得好快,,,
lunch去it食完,,
順便出去睇班際,,
最衰尼,,,我地無玩~v~"
最後4m贏左,,,
之後都上返去,,
甘日bio係課室上,,
終於有中文note,,正
要努力讀好bio去,,
miss諗住唔俾我轉~v~"shit,,
仲有4日咋,,加油呀,,同學們!!!
|