看看手錶@@"" 只得返2日@"@ 依幾日都幾好天,,, 希望2日後都好天喇!!!!
越近陸運會就越緊張!!! 緊張自己拎唔拎到牌尼!!!
緊張妳!!!唔好肚痛呀!! 努力,,,比心機,,,
唉也!!!自己仲未練跑=v=" 我要努力,,,,妳也要努力呀@"@,,,