甘日係陸運會第2日lu=v="
琴日都玩左好多野,,,
1500喇,,4x4,,標槍=v="
全部死哂-v-"
唔想甘年冇牌,,,
所以係800米衝埋去,,,
甘日早左出門,,,
因為又驚好似琴日甘甘趕,,,
第1就跑800米,,,,,
輸比朱仔=v="唉,,,
又拎銀=v="2年800拎銀,,,
好想企上最高呀=v="
之後跑班際,,yeah!!甘都有第3@@""
之後同傻軒去梨記食,,
勁飽@@""之後去跑4x1,,,
尾3@@"""唉~v~"不是短跑的料子!!!
甘年好彩唔洗包尾,,,真開心,,,
之後放學lu,,坐左係度睇波@v@,,
妳呀妳呀!!!叫到把聲沙哂@@""
記得訓返多D,,,食返d柑桔水呀=v="
甘年拎唔到全場=v="<---好廢尼-v-"
|