派左GE0G同H1ST喇`
成績好差>0<''
ENG`尋日冇帶TEST PAPER`
要PRESENT`冇PREPARE到`
結果下次同L1U2佢地合埋講8分鐘`慘!!!
中文`用左9秒9作好個睇法`
不過都係垃圾`冇眼睇`
LUNCH`同威小朋友一齊GAG`好KA1
仲有3張數未做牙`
今晚吾駛訓都似喇
BY`RA1N`12.05AM`
4月1喇>0000<''