生日快樂牙金魚-3-`
你又老過我喇XDD"
今日1:45同姬文`L1U2`梁家出左去補習`
梁家一路行一路敘述佢俾牙妹屈既情況`
真係陰公`
一直補`補到5:30度放得喇`
未做樂理HW`慢條斯理甘行翻屋企`
一翻到去已經6:30喇`吾駛去`GD!!
好想溫書牙`
但係吾知點溫H1ST好`
有冇人教下我
BY`RA1N`10.58