不曉得怎麼正確的愛一個人,怎麼正確的表逹自己的情感,到頭來,還不是每個人都受傷害,這樣的愛根本沒有價值。
好耐無寫過日記la~
寫番我去旅行先........
28/12
我老豆6:30a.m.叫我地起身~
不過我個鬧鐘5:30a.m.叫我起身~(無奈中....)
之後去粉嶺同姨丈姨媽食早餐,
過完關,個導遊叫我地跟令一個女人,
點知上車前,個女人話去xxx,
我地先知原來我地跟錯人......
上到車就訓教,根本無去聽導遊講野,
之後就咁樣過咗一日lu~