不曉得怎麼正確的愛一個人,怎麼正確的表逹自己的情感,到頭來,還不是每個人都受傷害,這樣的愛根本沒有價值。
今日考Maths,
唔難呀,都ok容易吓,
之後去咗市中食早餐,
同呀琪,呀詩 and 呀菁~
點知嗰間野11:00先開門....
跟住同佢地影貼紙相 (就泥破產啦>.<)
去到詩屋企,睇演唱會....
無聊咗一陣就返歸了~ ^.^
可能剪咗頭髮..影相唔太好,有點兒怪吓` =.=''
post 吓相先~
→→→→→→→→→
.....我最鐘意呢一張 ^3^