今日訓到好晏先起身... 今日要番工牙 1點幾到細佬話要去佢個fd到 咪比佢去囉 2點幾到出左門 比平時早左好多出門 未番去之前去左扭蛋 一個係pink(已有一個) 一個係透明red 咁番工啦5點幾到食完野出黎叫我去加野 加加下叫我去打 冇咩人又番去加野 咁樣做都有2, 3轉到啦 加野加到6, 7點到啦 加野期間我見到細娟 到左11點幾到 差吾多要關門啦 我地開始數野啦 ^^ 我 , 雪敏, 嘉美同king一齊走
ps聽日我要換隻XO仔 ^^