暱稱: aHH糖性別: 女國家: 香港
2007-03-08
金朝晏左起,, 只因好攰攰*
琴晚好夜先訓" 諗左好多野*
有d吾知點既感覺..
放學之後我去倍YAN買校鞋\\
再行左陣街,,佢去搵人"
我就反家家嚕!! 又係得反自己1个..
對現在的生活......抱有不滿嗎???
自己也不知道..
我是為了什麼而努力????
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 28 | »