好耐冇打日記,, 因為之前開吾到牙!!*
金日學校出去{九龍xx公園}
我@B頭買左好多糖糖同朱古力食,,
反到學校* 等左好耐.差吾多係最遲果班上車!!~
第1站- 山頂寫生* 第2站- 到左個公園喇!!
我地係到玩,, 我係甘比人話我同[佢]*
都吾知比咩反應好.. 無奈=="
12::20我地要集隊 成班遲大到* 比人啤....
之後反去食飯.. 落3樓搵彤彤* 食朱古力''
去左厠所影相相,, 比人罰企== {厠所集會}
反到課室- 我@B頭刀吾見左朱古力><*
放學反屋企,, 就要去美孚* 同d牙叔食飯''
佢地個個刀話我高左* 卡卡*
食到成12點幾先反.... 慘慘*
沖涼,,訓覺 *
|