金朝10點幾先起身,, 好攰攰*
出左富善搵B頭'' 係佢家家扮令令..
2點幾出發去{天水圍}\ 差吾多4點先到*
之後打比m國,, 問佢出吾出?! 佢話吾出..]
係天慈見到個人好似{羅生} 點知係{何生} =0=
B頭塊面紅哂!! 哈* 怕羞唷!!
之後仲見到豬扒tim {何生}反左家家*
打比佢叫佢落黎,, 佢竟然肯喎!! 卡卡*
{何生}係甘同B頭講野,.. 旦係B頭怕羞*
吾敢同佢講野.. 哈哈*
同{何生}玩到6點幾'' 反去嚕!! 答巴巴..||
我同何生SD信息,, 佢超關心B頭也* 真好!!!
金晚B頭係我家家食飯飯'' 有人倍我.. 卡卡*
媽子好晚刀未反,, So得我@B頭食*
金晚B頭係我家家訓,, 我地到傾計仔.飲酒..]]
不開心不開心不開心不開心不開心*
P.S. 男孩子* 有緣會遇到好的!!
不用刻意去找.. T^T
總會找到{合心意}..||
旦我為何還要執著於他呢?!''
|