找不到人說心裡的寂寞 找不到人都怕變得沉默

                          

                                        

                                                                   
2009 年 10 月 30 日  星期五   晴天


                                                                                    玩蠟燭! 開心 分類: 未分類

今日早放!

肥周比miss Ng收手機扣1半分...慘呢!

放學我就去左琪哥屋k hea

跟住就去多蚊公園傾計

等到小琳嚟就2點幾lu...

跟住我地就去買左d蠟燭玩!

玩完我地去左海星玩!見到琪哥!

跟住我地反左我屋k一陣.

吹到我地比吖婆鬧羅!鬧我地玩火喔!

距請我地買蠟燭玩!

我地羅左d草來燒吖!

我地好似深山超級大野人吖!

超級大煙喔!

我6點就反左屋k lu...

我尼+羅反d野比距地lu...

發表時間:2009-10-30 07:00 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                                                                                  
                                                                                                                                                               

yeebeby245
暱稱: [~LoVe小英*~しの!
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 87
留言總數: 257
今日人氣: 7
累積人氣: 1783
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最新文章
2010-05-17
100問
小琳香港腳發作啊-0-
2010-04-18
2010-04-10
英!(××)