夢想...........韋文
明知沒有結果,只好忍住想說的話,收起想抱你的手,做對最好的朋友…只想你過得好。

就這樣,已經是最好。
yeekwy
暱稱: ee
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
戒指的意義
忘記
2008-10-27
可以點.....
明日再會
文章分類
全部 (82)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2007 年 12 月 30 日  星期日   晴天


2007年 12月30日 分類: 未分類

仲有一日 2007年即將過去  又係時候做2007年個人的大事回顧啦

2007年3月 離開左右機場E&M 果段時間係我最唔開心的時候 坦白講 我唔開心唔係因為要走  而最令我最痛心嘅係 我一直視佢為朋友的人  竟然寧願相信流言 都唔信我 我開始懷疑自己的誠信度? 開始懷疑自己的人格 係咪我人格有問題 係咪我唔識同你地相處 我真係唔值得人相信嗎? 在你地心目中  我是一個衰人嗎? 或者係 我記得 三月尾 一大班"朋友"出去食飯 有一個朋友問我做咩走  我話比佢聽 係因為我個人問題 但佢就以為我的工作 甚至佢認為係我連累另一個同事 無得續約 O個一刻  我覺得好HURT  我好唔想食果餐飯  我想即刻走  因為我無諗過 連佢都咁諗我 一個我認為佢識分是非曲直的人 竟然令我好失望............ 

2007年4月 再一大班去唱K  我記得我果晚早走 一來自己唔舒服 二來我唔想再見到佢 我見返佢 又令我想起一D唔開心嘅野        至於佢......我已經放下 沒牽沒掛.....衷心祝福佢和女朋友幸福快樂

2007年5月 係這個月竟遇上一個對愛好認真 執著的傻佬 佢最怕我叫佢做"傻佬" 但當我咁佢 佢又會好開心咁回應我               對住佢唔知好嬲定好笑    脾氣好到不得了 唯一的缺點 就係太   愛工作 我記得佢講過 "而家 唔努力工作 將來點養妻活兒 "      雖然我唔知道 我同佢將來會唔會咁嘅一日 但佢這份心 已經令我好感動 有時佢ot o 到零晨四點先收工 我好心痛 我同佢講過  我唔需要你養 但佢比左一份莫名其妙的安全感比我  雖然到現在 我已經三日無見過佢 唔知佢點 但收到佢電話 知道佢平安  我都安落d  有時見到佢咁辛苦 我都好心痛 我心在想 "將來如果邊個女仔可以做到佢老婆 一定係一種福氣"  我不敢想像 我同佢的將 來會點  或許........

 2007年寒冬 我好掛住佢的抱抱 佢嘅抱抱比左一份暖意比我  雖然有時 好似同佢相距好遠咁 但佢同我講過只要我地感覺到大家 寒冬也可令自己溫暖  曾經我以為 我自己仲未可以放低"以前的佢" 但當我知道世上沒有童話時 我只可以咁形容我同佢:

               從前自私的我 從未對你獻出很多      我已放下 沒牽沒掛

 

 



2007 年 12 月 22 日  星期六   陰天


忙忙忙 分類: 未分類

當愛變成負累  當愛變成習慣  人有上進心係一件好事  但每當你拼命向前衝的時候

你又有無想過 你可能間接令到你身邊的人(無論係 屋企人 朋友 定情人) 受到傷害

拼命的去衝 去拼 係沒錯 但我覺得拼命也要有價值 就好似拚命工作完 返屋企 也希望可以得到體諒

 究竟人人咁拚命工作為 咩? 好多人會答你 "為錢"  都可能會有人答你 "為身邊的人 可以令她過d舒適生活"

有情唔可以飲水飽 同樣錢 都唔係樣樣野可以買到 包括一段感情 你忙的時候 有沒有想過你最重要的人在做什麼

佢需要你嘅時候 你又o係邊? 我唔相信 世上真係有人可以 在愛同事業之間作一個平衡 如果有 我都想佢教下我

我相信上天係公平  你要擁有一野 就必須拿第二樣野去交換

"睇得起自己 放得低心事 世界自然大"



2007 年 12 月 9 日  星期日   晴天


耐性? 分類: 未分類

人與人之間o既相識係一種緣份吧??
當你真心咁去愛一個人o既時候,
你有無真係用心去對待對方呢??
你有真正了解你身邊o既朋友、親人、另一半嗎??
你有真正了解對方o既需要嗎??
你有真正清楚對方o既喜好嗎??
你有真正關心對方嗎??
你有嘗試過走入對方o既世界睇過嗎???
你有嘗試過走入對方o既心聆聽過嗎???

眼見好多情人,
拍o左好幾年拖,
原來一d都唔了解對方,
從來都唔知道對方鍾意乜o野,
從來都唔知道對方滿肚心事,
從來都唔明白對方o既心意!!!

愛--從來都唔係一件容易做到o既事...
真正愛一個人...其實係需要負出,
要負出精神、心機、時間、耐性...
如果你認為一句"我愛你",
就代表你愛一個人,
咁你就錯喇...因為你仲未知道乜o野係愛!!!

你...有真正愛你身邊o既人嘛???

記得同你講過 感情建立需要耐性  我怕自己真的沒有這耐性 你比耐性我 但你的耐性始終會有用完的一日

到時又會係咩結果呢?..........




2007 年 12 月 1 日  星期六   晴天


我們是朋友? 分類: 未分類

或許我到左今天  我仍然在等一個人  明知無可能等到 我都甘心去等  因為咩?連我自己都唔知

認識這個人的果時 係我最唔開心嘅時候 我好記得佢所講嘅每一句說話 而感情就往往在你不經意的時候 來到你身邊

我問過自己係因為感動 定係真係有感覺? 我唔知  所以我唔敢開口 以為對你感情會隨年月 隨時間淡化

但今日再看到你的舊照片 再聽到我最愛唱的"心亂如麻" 不其然又再想起你 記起你愛笑的樣子

唔知你而家點呢? 她對你好嗎?  或許從前我把握不到緣份 才讓它白白流走 

如今 我和你身邊都另有他人  雖然他有點傻氣  但教了我不少東西   我常笑說他是傻佬 如一個問話符號

我唔想無左個朋友  如果可以再見你 希望可以同你講"我地做返朋友"



2007 年 11 月 13 日  星期二   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:1205 )