仲有一日 2007年即將過去 又係時候做2007年個人的大事回顧啦
2007年3月 離開左右機場E&M 果段時間係我最唔開心的時候 坦白講 我唔開心唔係因為要走 而最令我最痛心嘅係 我一直視佢為朋友的人 竟然寧願相信流言 都唔信我 我開始懷疑自己的誠信度? 開始懷疑自己的人格 係咪我人格有問題 係咪我唔識同你地相處 我真係唔值得人相信嗎? 在你地心目中 我是一個衰人嗎? 或者係 我記得 三月尾 一大班"朋友"出去食飯 有一個朋友問我做咩走 我話比佢聽 係因為我個人問題 但佢就以為我的工作 甚至佢認為係我連累另一個同事 無得續約 O個一刻 我覺得好HURT 我好唔想食果餐飯 我想即刻走 因為我無諗過 連佢都咁諗我 一個我認為佢識分是非曲直的人 竟然令我好失望............
2007年4月 再一大班去唱K 我記得我果晚早走 一來自己唔舒服 二來我唔想再見到佢 我見返佢 又令我想起一D唔開心嘅野 至於佢......我已經放下 沒牽沒掛.....衷心祝福佢和女朋友幸福快樂
2007年5月 係這個月竟遇上一個對愛好認真 執著的傻佬 佢最怕我叫佢做"傻佬" 但當我咁佢 佢又會好開心咁回應我 對住佢唔知好嬲定好笑 脾氣好到不得了 唯一的缺點 就係太 愛工作 我記得佢講過 "而家 唔努力工作 將來點養妻活兒 " 雖然我唔知道 我同佢將來會唔會咁嘅一日 但佢這份心 已經令我好感動 有時佢ot o 到零晨四點先收工 我好心痛 我同佢講過 我唔需要你養 但佢比左一份莫名其妙的安全感比我 雖然到現在 我已經三日無見過佢 唔知佢點 但收到佢電話 知道佢平安 我都安落d 有時見到佢咁辛苦 我都好心痛 我心在想 "將來如果邊個女仔可以做到佢老婆 一定係一種福氣" 我不敢想像 我同佢的將 來會點 或許........
2007年寒冬 我好掛住佢的抱抱 佢嘅抱抱比左一份暖意比我 雖然有時 好似同佢相距好遠咁 但佢同我講過只要我地感覺到大家 寒冬也可令自己溫暖 曾經我以為 我自己仲未可以放低"以前的佢" 但當我知道世上沒有童話時 我只可以咁形容我同佢:
從前自私的我 從未對你獻出很多 我已放下 沒牽沒掛
|