宜同學XDXD

2010 年 11 月 9 日  星期二   晴天

搵食艱難.. 分類: 未分類

唉..今日汁報紙汁到4蚊,,比人笑到賴屎,,唉..搵食艱難lor..我下次汁哂d報紙先..幫補家計吖ma....(講笑:p)

哈哈..我地d關系右進一大步喇,,好開心....

听日你冇番就仆街...

我同我呀媽講左我炒左4科:

我:呀媽呀..我炒左4科woo..

媽:有幾多科呀咁?

我:有6科

媽: ......

我: ......

(2,3分鐘之後..)

媽:嗯.拜

啫...啫....啫....啫..(收左皮,,唔系,,收左線)

頂,,番尼唔好打我呀..呀媽,,我知錯喇.......屌..好撚驚lor家陣

頂,,唔該留番個cm吖,,唔該.......thank you for your cooperation..




2010 年 11 月 8 日  星期一   晴天

你... 分類: 未分類

你條仆街系咪淆底呀?好似系你話先架...你唔會唔認呀話?我都未淆..你淆呀?我冇玩li個game好耐,系你'聊'我先架,,,你今次仆街喇^ ^

尚餘17個.............kiss.




2010 年 11 月 6 日  星期六   晴天

今日...is堂黑板個字 分類: 未分類

我呀媽今日講到明佢好憎我...原因系:我冇個個部份,,佢講明架.....

真系頂佢吖...如果冇我世佬系度,,佢話知我死吖....

大佬..生得我出尼就唔該交足少少啦d戲,,,系都扮慈母扮到我18啦.17,16都好吖,,再一腳踢我走....

真系..收皮啦....最戇尻系我喊左,,,,我喊系因為我傷心..為左佢傷心???我自鬧:死戇尻

真系唔爭氣.....

fuck




2010 年 11 月 3 日  星期三   晴天

今日 分類: 未分類

隻手到而家都好污槽,,洗唔到..唉.由佢

估唔到我比$去個度系企架lor,,我不如收番d錢去食左佢...收皮.

今日終於學識踩單車,,,老豆老母做ge野,,我d friend做得仲好.等我老母話fd冇用吖喇..有用過佢woo..

你回望的一笑,,對於在你身後的我,,己是最好的支持........




2010 年 11 月 2 日  星期二   晴天

2010-11-02 分類: 未分類

我要減肥呀...由听日開始我食完飯就去跑樓梯,,,由17跑到37...20層.........ok掛..






yeelam0602
暱稱: 林一二
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...  

« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

:: 最新日誌 ::
hehe好耐冇打:)
2011-04-03
勁耐冇打qooza@@
:D
2011-01-19

:: 日誌分類 ::
全部 (47)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 47
留言總數: 165
今日人氣: 3
累積人氣: 773

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed