2010 年 10 月 1 日 星期五  |
| 我唔系講笑 |
分類: 未分類 |
希望我老母早日開番部電腦比我啦,一系就成部電腦攞走,唉,見到右冇得玩..
都系想同你講:最愛的還是你,即使我表面上冇野,即使我他日離開了,我最愛的還是你..
我唔知你點知,如果系你見到,個d系玩ge..如果系某人同你講,唔好信,唔好听佢講.
點解跟佢?我冇權理,但系如果有關於我地,,我希望你信自己.
作為朋友,希望你收手,唔好再做幼稚ge野,唔系後果我唔知,
最初識ge你,唔系咁,亦唔會咁..
|
2010 年 9 月 14 日 星期二  |
2010-09-14  |
分類: 未分類 |
對唔住...
我唔知呀.
系因為我唔想失去你..
系因為我冇勇氣.
sor |
2010 年 9 月 8 日 星期三  |
點解?!  |
分類: 未分類 |
點解咁?之前是不是假的?連野都唔想同我講..系唔系?
sms都唔可以覆??覆左會死.系唔系?
我天真到以為可以好似以前咁,,唔得喇,系咪?
我系咪真系咁差?去到討厭ge地部......
靚女大哂呀?下?!
草..
|
2010 年 7 月 6 日 星期二  |
| 2010-07-06 |
分類: 未分類 |
我好後悔話左我呀e系'老姑婆',,咁系佢'了'我先架ma,唉,搞到佢cry哂咁,
最慘系我系佢出門口個下,,我話'老姑婆,慢走...'有d衰咁tim.......不過佢同
我呀媽講哂我d野,搞到我呀媽同我傾左成晚計,,,見過我呀e Ge人一定會
話佢好樣衰,,,,一定會.......我真系好憎佢,,,我未試過憎一個人憎到咁ge....
死賤人~~~~~ |
2010 年 6 月 24 日 星期四  |
| X我呀e |
分類: 未分類 |
真系好想x佢,,,唉,尼到我屋企,食哂我d野食都唔緊要喇,仲要系咁點我做野,,點我做野都仲唔夠...仲要叫d老人家做野,,
姐系我呀公,呀婆個d,,跟住系度狗吠,亂咁鬧人,唉,,白食白住,,訓左我個位,叫我訓地下wo~~條,,彩佢都戇撚尻,咁我咪
話:唔呀!淨系講左2個字咋,就一巴打過尼,,真系屌......唉,,都40幾歲啦...冇仔比佢溝就搞我世佬,,,,叫鴨吧啦......屌!!仲要
住多2個禮拜,,,,唉.......... |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|
|
| yeelam0602 |
|
暱稱: 林一二 性別: 男 國家: 香港 地區: 元朗區 |
| MORE... |
| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|