宜同學XDXD

2010 年 10 月 1 日  星期五   晴天

我唔系講笑 分類: 未分類

希望我老母早日開番部電腦比我啦,一系就成部電腦攞走,唉,見到右冇得玩..

都系想同你講:最愛的還是你,即使我表面上冇野,即使我他日離開了,我最愛的還是你..

我唔知你點知,如果系你見到,個d系玩ge..如果系某人同你講,唔好信,唔好听佢講.

點解跟佢?我冇權理,但系如果有關於我地,,我希望你信自己.

作為朋友,希望你收手,唔好再做幼稚ge野,唔系後果我唔知,

最初識ge你,唔系咁,亦唔會咁..

 

 




2010 年 9 月 14 日  星期二   雨天

2010-09-14 傷心 分類: 未分類

 對唔住...

我唔知呀.

系因為我唔想失去你..

系因為我冇勇氣.

sor




2010 年 9 月 8 日  星期三   晴天

點解?! 傷心 分類: 未分類

 點解咁?之前是不是假的?連野都唔想同我講..系唔系?

sms都唔可以覆??覆左會死.系唔系?

我天真到以為可以好似以前咁,,唔得喇,系咪?

我系咪真系咁差?去到討厭ge地部......

靚女大哂呀?下?!

草..

 




2010 年 7 月 6 日  星期二   晴天

2010-07-06 分類: 未分類

 我好後悔話左我呀e系'老姑婆',,咁系佢'了'我先架ma,唉,搞到佢cry哂咁,

最慘系我系佢出門口個下,,我話'老姑婆,慢走...'有d衰咁tim.......不過佢同

我呀媽講哂我d野,搞到我呀媽同我傾左成晚計,,,見過我呀e Ge人一定會

話佢好樣衰,,,,一定會.......我真系好憎佢,,,我未試過憎一個人憎到咁ge....

死賤人~~~~~




2010 年 6 月 24 日  星期四   晴天

X我呀e 分類: 未分類

真系好想x佢,,,唉,尼到我屋企,食哂我d野食都唔緊要喇,仲要系咁點我做野,,點我做野都仲唔夠...仲要叫d老人家做野,,

姐系我呀公,呀婆個d,,跟住系度狗吠,亂咁鬧人,唉,,白食白住,,訓左我個位,叫我訓地下wo~~條,,彩佢都戇撚尻,咁我咪

話:唔呀!淨系講左2個字咋,就一巴打過尼,,真系屌......唉,,都40幾歲啦...冇仔比佢溝就搞我世佬,,,,叫鴨吧啦......屌!!仲要

住多2個禮拜,,,,唉..........






yeelam0602
暱稱: 林一二
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...  

« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

:: 最新日誌 ::
hehe好耐冇打:)
2011-04-03
勁耐冇打qooza@@
:D
2011-01-19

:: 日誌分類 ::
全部 (47)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 47
留言總數: 165
今日人氣: 1
累積人氣: 775

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed