今日
返學....好悶- -
悶死我喇!
又其Ls堂
不過
lunch果時
同姐妹們一齊玩[連體嬰]^^
有7個人
我地行路
最後..得返2個人XD
放學...
我同姐妹們留系班房傾計
點知....
Mr.Ho黎我地班房
重問我地班女仔做緊咩[當然佢系用english問我地]
shan2 話我地談心..= =
彤彤重問Mr.Ho一吾一齊談心...^^
Mr.Ho雙手放系胸部 say.......yes>v<
之後走左.....-0-
我地o晒咀-0-
傾傾傾傾到4點幾
我同萃恩.重有shan2 一齊搭校巴
三個人一齊坐....
好玩極了
返到屋企...
比人叫我做功課- -
悶~~死~~我~~喇~~!
今日就到此為止
ByeBye
|