今日
好悶.....
成日系到上堂
冇D新意思
lunch全班都要比miss wong留系到做math
放學就好D...
同施偉靖一齊去買毛衣.
之後我地去左新都城買戒指
我買左隻黑色印有星星既戒指
好令唷!!
而施偉靖就買左一條手鏈
6:30先返屋企..
好彩冇比人話
今日要用兩隻字黎形容.......
好悶
今日就到此為止..
ByeBye