,,]]哇...*!!

無法顯示錯誤的圖片「http://file.qooza.hk/userfile/6/7/114467/%B9%CF%A4%F90111....jpg」無法顯示錯誤的圖片「http://file.qooza.hk/userfile/6/7/114467/%B9%CF%A4%F90101.....jpg」 

 

無法顯示錯誤的圖片「http://file.qooza.hk/userfile/6/7/114467/ug025a6a.gif」 

 

 

無法顯示錯誤的圖片「http://file.qooza.hk/userfile/6/7/114467/%A2%E2G%2C%A2%D9T.gif」無法顯示錯誤的圖片「http://file.qooza.hk/userfile/6/7/114467/1112%2C%2C.gif」

            

 

2006 年 8 月 27 日  星期日   晴天


 

8月27*

我知我地係冇可能再一齊..?!-口-]]|*

你話唔想玩玩下.....我明既.....*,,")|

普通朋友也許是最好的!!!!*,,

也許永遠也不會再見到你了*|||"

只想你快樂...*

!!不要再麻木挽留,,*"

//)[]如不可相愛 ))||*記住已足夠::?!=口= 

多謝你肯記住我..-3-?""!!||....*

**********************************************

多謝你之前對我咁........搞到e家咁..*]]????"

可能係我冇好好珍惜你,,||*?!!=\/="

算啦..."

**********************************************

一盞黃黃舊舊的燈 時間在旁悶不吭聲 

寂寞下手毫無分寸 不懂得輕重之分
沉默支撐躍過陌生 靜靜看著凌晨黃昏 

妳的身影 失去平衡 慢慢下沉

黑暗已在空中盤旋 該往哪我看不見

也許愛在夢的另一端 無法存活在真實的空間



#想回到過去 試著抱你在懷裡

羞怯的臉帶有一點稚氣

想看你的看的世界,想在你夢的畫面

祇要靠在一起就能感覺甜蜜

想回到過去 試著讓故事繼續

至少不再讓你離我而去

分散時間的注意 這次會抱得更緊

這樣挽留不知還來不來得及 想回到過去
思緒不斷阻擋著回憶播放 

盲目的追尋仍然空空盪盪

灰濛濛的夜晚睡意又不知躲到哪去

一轉身孤單已躺在身旁
Repeat # 



沉默支撐躍過陌生 靜靜看著凌晨黃昏


你的身影 失去平衡 慢慢下沉 想回到過去

*****************************

只剩下鋼琴陪我談了一天

睡著的大提琴 安靜的舊舊的



我想你已表現的非常明白

我懂我也知道 你沒有捨不得



你說你也會難過我不相信

牽著你陪著我 也只是曾經

希望他是真的比我還要愛你

我才會逼自己離開







你要我說多難堪 我根本不想分開

為什麼還要我用微笑來帶過

我沒有這種天份 包容你也接受他

不用擔心的太多 我會一直好好過

你已經遠遠離開 我也會慢慢走開

為什麼我連分開都遷就著你

我真的沒有天份 安靜的沒這麼快

我會學著放棄你 是因為我太愛你

**2006-08-27 09:15 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

無法顯示錯誤的圖片「http://file.qooza.hk/userfile/6/7/114467/%A8%CC%B4%40.gif」


 

2006 年 8 月 26 日  星期六   晴天


 

8月26*

今日醒左,,就同碧琪,,澄姐*牙媽&牙b去左飲茶,,*

飲完,,同牙b去左買糖,,買完,,就返上屋企,,**

玩電腦**玩到2點,,碧琪&澄姐就返屋企了****

又玩左陣電腦*之後有d攰*訓左陣,,碧琪打黎*

話佢返到屋企了*之後收左線,,就同佢傾msn啦,,*

之後拉左志強哥入黎,,之後拉埋澄姐&標,,一齊傾*

傾左陣,,琪&澄話沖涼,,之後等佢地沖完,,又傾*

玩到2點幾就訓了,,*****>3<"

星期一又可以見到碧琪&澄姐了**>33<"happy!!]]||*

**2006-08-27 03:39 PM   [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

無法顯示錯誤的圖片「http://file.qooza.hk/userfile/6/7/114467/%A8%CC%B4%40.gif」


 

2006 年 8 月 25 日  星期五   晴天


 

8月24-25*

8月25*

今日8點幾醒左,,之後9點幾出去東薈,,飲茶,,*

10點幾,,澄姐打黎,,之後去左mtr站搵佢,,*

搵完就上返去酒樓,,之後食野,,食野,,食完,,去左sasa*

睇野,,睇完又行返去,,悶...!!*之後走人,,返屋企同澄澄姐換33*

換完行去搭車*去"摸顯",,一落車*落勁大雨*喺巴士站避雨,,

過左陣就停,,就行左去"摸"啦*摸下下又落雨,,不過唔係好大*

"摸"左好多,, 不過好細粒,,之後有幾隻狗喺到打交,,

幾隻追住一隻咁,,恐怖*之後走人啦*去搭車返屋企*

返到去,,去左食野*食完,,我地3個返左屋企先*

之後就沖涼,,過左陣,,有d人就返左黎*

有d未返,,沖晒之後我地玩電腦啦,,*

到左7點睇牙苯與牙占啦,,*睇完,,又玩,,*

之後食飯*食完又玩,,玩到4點幾先訓*

*************************************************

今日[8月24]醒左,,食左d野,,睇青出於藍*睇完,,,碧琪打黎,,

話e家搭車入黎我屋企,,之後玩左陣電影,,睇左陣碟,,

碧琪打黎話到左,,咁我就落左去搵佢啦,,***

之後同佢一齊返屋企,,返到去,,同牙b玩左陣,,就玩電影,,

過左冇耐,,我,,碧琪,,牙b&牙媽,,去左東薈,,諗住玩水,,

點知冇得玩..-3-"]]*之後去左食野,,我&碧琪同左牙b去玩,,

玩左陣就走,,去左sasa,,*碧琪買左枝眼線,,之後牙b訓左,,

我&碧琪去左買雪糕食,,食完,,去左文具店,, 買左唐老鴨既野*

之後好似想落雨,,所以就返左屋企,,之後悶,,悶,,*

之後牙媽話落街買菜*我&碧琪睇住牙b,,我地去左買糖*

之後等埋牙媽,,就返屋企*之後沖涼,,食飯,,玩電腦*

同澄澄姐傾msn*之後玩到5點幾訓***

無法顯示錯誤的圖片「http://file.qooza.hk/userfile/6/7/114467/%B9%CF%A4%F90181.jpg」 無法顯示錯誤的圖片「http://file.qooza.hk/userfile/6/7/114467/%B9%CF%A4%F90180.jpg」 無法顯示錯誤的圖片「http://file.qooza.hk/userfile/6/7/114467/%B9%CF%A4%F90179.jpg」

1*星,2*我,3*澄}

無法顯示錯誤的圖片「http://file.qooza.hk/userfile/6/7/114467/%B9%CF%A4%F90174.jpg」 無法顯示錯誤的圖片「http://file.qooza.hk/userfile/6/7/114467/%B9%CF%A4%F90173.jpg」 無法顯示錯誤的圖片「http://file.qooza.hk/userfile/6/7/114467/%B9%CF%A4%F90172.jpg」

1,2*豬古力3*澄姐&碧琪

無法顯示錯誤的圖片「http://file.qooza.hk/userfile/6/7/114467/%B9%CF%A4%F90171.jpg」 無法顯示錯誤的圖片「http://file.qooza.hk/userfile/6/7/114467/%B9%CF%A4%F90170.jpg」 無法顯示錯誤的圖片「http://file.qooza.hk/userfile/6/7/114467/%B9%CF%A4%F90158.jpg」

1*琪,2*澄,3*我..=口="|

無法顯示錯誤的圖片「http://file.qooza.hk/userfile/6/7/114467/%B9%CF%A4%F90156.jpg」 無法顯示錯誤的圖片「http://file.qooza.hk/userfile/6/7/114467/%B9%CF%A4%F90155.jpg」

1*澄,2*琪,?!-v-*\\}

**2006-08-25 06:08 AM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

無法顯示錯誤的圖片「http://file.qooza.hk/userfile/6/7/114467/%A8%CC%B4%40.gif」


 

2006 年 8 月 22 日  星期二   晴天


 

8月22*

今日8點幾醒左,,牙B仲未醒,,

之後牙媽話等埋牙B醒先落街食野*

之後醒左去左大家樂食野,,食完行左陣,,*

先返屋企*返到去,,又係時候睇青出於藍了,,*HAPPY!!"

睇完*玩電腦*碧琪&澄姐打黎話同我慶祝生日,,*

但約了28號*因為29號可能有人約*

所以...SORRY下,,*[碧琪&澄姐]*>/\<

之後我地就傾電話,,傾左陣,,收線了* 到左1點幾2點*

屋企流下有野玩,,玩水*D人好似傻晒咁..-0-"睇左陣,,

去左M記*之後又行左陣,,*回家,,睇碟*睇完,,玩電腦*

之後牙哥放工回來了,,*之後食飯,,沖涼,,最後就是訓***

*****************************************

THX,,*碧琪&澄姐>333<"你們是最好的,,呵呵*>\/<"

好想快D到28號呢!!"

******************************************

多謝碧琪,,極品,,志強哥**!!同我講生日快樂..=\/="

哈哈*愛爆你地哇丫"!!

**2006-08-22 06:43 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

無法顯示錯誤的圖片「http://file.qooza.hk/userfile/6/7/114467/%A8%CC%B4%40.gif」


 

2006 年 8 月 21 日  星期一   晴天


 

8月21*

今日11點先醒..-0-"因為同牙小志強傾計,,

傾傾下..訓左..-0-"

4點幾醒左,,見到佢叫我,,

之後同佢講我訓左都唔知..-0-""

之後佢就叫我去訓啦,,**哈,,咁就訓啦,,

*醒左*刷牙,,,洗面*

洗頭*之後玩電腦****之後牙媽話眼訓,,

叫我睇住牙b*之後碧琪打比我,,*

傾計,,*哈哈**顯顯>33<"

之後牙媽醒左話落街*我地去左文具店*

牙媽買左隻唐老鴨比我,,話當係生日禮物,,

哈哈*愛爆丫>3<"thx,,媽*

之後牙媽買菜*我就和牙b回家*過左陣,,

牙媽就回來了>\/<"之後玩玩玩,,電腦吧*

呵,, 不過好悶呢..=_+"之後沖涼,,食飯,,

訓**..死啦..-0-"最近肥左好多呢.."

樣衰哇..哇!!"><"點算好?!">/\<

**2006-08-21 03:49 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

無法顯示錯誤的圖片「http://file.qooza.hk/userfile/6/7/114467/%A8%CC%B4%40.gif」


yeeting2006

暱稱: E婷**(*\/*)
性別: 女
國家: 香港
MORE...

好友名單


最新日誌

1月2
11月28*
11月23-24*
11月22*
11月21*


我的連結

羅河日記*
[[欣"" ]]老公丫日...
牙琳日記**
彤日記*
我的xanga**
哥拉日記**
菠蘿日記**
琪日記**
儀日記*
澄日記**
輝哥日記**

訪客留言

最近三個月尚無任何留言


個人資料

自己都管不了自己
太多錯誤經已因你起
我都知 再找你
連幸福都要放棄

其實你有多好 到別處碰不到
至令我重返這條路
臨近晚節不保 卻行到這一步
難道天空海闊再無芳草

願我可以學會放低你
就讓我重頭來過物色新知已
望著你的臉如山水一般優美
要走的我 總企在原地________]]


RSS Feed