,,]]依婷日記哇...*!!








2006 年 8 月 27 日 星期日
![]()
8月27*
我知我地係冇可能再一齊..?!-口-]]|*
你話唔想玩玩下.....我明既.....*,,")|
普通朋友也許是最好的!!!!*,,
也許永遠也不會再見到你了*|||"
只想你快樂...*
!!不要再麻木挽留,,*"
//)[]如不可相愛 ))||*記住已足夠::?!=口=
多謝你肯記住我..-3-?""!!||....*
**********************************************
多謝你之前對我咁好........搞到e家咁..*]]????"
可能係我冇好好珍惜你,,||*?!!=\/="
算啦..."
**********************************************
一盞黃黃舊舊的燈 時間在旁悶不吭聲
寂寞下手毫無分寸 不懂得輕重之分沉默支撐躍過陌生 靜靜看著凌晨黃昏
妳的身影 失去平衡 慢慢下沉
黑暗已在空中盤旋 該往哪我看不見
也許愛在夢的另一端 無法存活在真實的空間
#想回到過去 試著抱你在懷裡
羞怯的臉帶有一點稚氣
想看你的看的世界,想在你夢的畫面
祇要靠在一起就能感覺甜蜜
想回到過去 試著讓故事繼續
至少不再讓你離我而去
分散時間的注意 這次會抱得更緊
這樣挽留不知還來不來得及 想回到過去思緒不斷阻擋著回憶播放
盲目的追尋仍然空空盪盪
灰濛濛的夜晚睡意又不知躲到哪去
一轉身孤單已躺在身旁Repeat #
沉默支撐躍過陌生 靜靜看著凌晨黃昏
你的身影 失去平衡 慢慢下沉 想回到過去*****************************
只剩下鋼琴陪我談了一天
睡著的大提琴 安靜的舊舊的
我想你已表現的非常明白
我懂我也知道 你沒有捨不得
你說你也會難過我不相信
牽著你陪著我 也只是曾經
希望他是真的比我還要愛你
我才會逼自己離開
你要我說多難堪 我根本不想分開
為什麼還要我用微笑來帶過
我沒有這種天份 包容你也接受他
不用擔心的太多 我會一直好好過
你已經遠遠離開 我也會慢慢走開
為什麼我連分開都遷就著你
我真的沒有天份 安靜的沒這麼快
我會學著放棄你 是因為我太愛你
打完了**2006-08-27 09:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
![]()
![]()
2006 年 8 月 26 日 星期六
![]()
8月26*
今日醒左,,就同碧琪,,澄姐*牙媽&牙b去左飲茶,,*
飲完,,同牙b去左買糖,,買完,,就返上屋企,,**
玩電腦**玩到2點,,碧琪&澄姐就返屋企了****
又玩左陣電腦*之後有d攰*訓左陣,,碧琪打黎*
話佢返到屋企了*之後收左線,,就同佢傾msn啦,,*
之後拉左志強哥入黎,,之後拉埋澄姐&標,,一齊傾*
傾左陣,,琪&澄話沖涼,,之後等佢地沖完,,又傾*
玩到2點幾就訓了,,*****>3<"
星期一又可以見到碧琪&澄姐了**>33<"happy!!]]||*
打完了**2006-08-27 03:39 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
![]()
![]()
2006 年 8 月 25 日 星期五
![]()
8月24-25*
8月25*
今日8點幾醒左,,之後9點幾出去東薈,,飲茶,,*
10點幾,,澄姐打黎,,之後去左mtr站搵佢,,*
搵完就上返去酒樓,,之後食野,,食野,,食完,,去左sasa*
睇野,,睇完又行返去,,悶...!!*之後走人,,返屋企同澄澄姐換33*
換完行去搭車*去"摸顯",,一落車*落勁大雨*喺巴士站避雨,,
過左陣就停,,就行左去"摸"啦*摸下下又落雨,,不過唔係好大*
"摸"左好多,, 不過好細粒,,之後有幾隻狗喺到打交,,
幾隻追住一隻咁,,恐怖*之後走人啦*去搭車返屋企*
返到去,,去左食野*食完,,我地3個返左屋企先*
之後就沖涼,,過左陣,,有d人就返左黎*
有d未返,,沖晒之後我地玩電腦啦,,*
到左7點睇牙苯與牙占啦,,*睇完,,又玩,,*
之後食飯*食完又玩,,玩到4點幾先訓*
*************************************************
今日[8月24]醒左,,食左d野,,睇青出於藍*睇完,,,碧琪打黎,,
話e家搭車入黎我屋企,,之後玩左陣電影,,睇左陣碟,,
碧琪打黎話到左,,咁我就落左去搵佢啦,,***
之後同佢一齊返屋企,,返到去,,同牙b玩左陣,,就玩電影,,
過左冇耐,,我,,碧琪,,牙b&牙媽,,去左東薈,,諗住玩水,,
點知冇得玩..-3-"]]*之後去左食野,,我&碧琪同左牙b去玩,,
玩左陣就走,,去左sasa,,*碧琪買左枝眼線,,之後牙b訓左,,
我&碧琪去左買雪糕食,,食完,,去左文具店,, 買左唐老鴨既野*
之後好似想落雨,,所以就返左屋企,,之後悶,,悶,,*
之後牙媽話落街買菜*我&碧琪睇住牙b,,我地去左買糖*
之後等埋牙媽,,就返屋企*之後沖涼,,食飯,,玩電腦*
同澄澄姐傾msn*之後玩到5點幾訓***
![]()
![]()
![]()
1*星,2*我,3*澄}
![]()
![]()
1,2*豬古力3*澄姐&碧琪
![]()
![]()
![]()
1*琪,2*澄,3*我..=口="|
![]()
![]()
1*澄,2*琪,?!-v-*\\}
打完了**2006-08-25 06:08 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
![]()
![]()
2006 年 8 月 22 日 星期二
![]()
8月22*
今日8點幾醒左,,牙B仲未醒,,
之後牙媽話等埋牙B醒先落街食野*
之後醒左去左大家樂食野,,食完行左陣,,*
先返屋企*返到去,,又係時候睇青出於藍了,,*HAPPY!!"
睇完*玩電腦*碧琪&澄姐打黎話同我慶祝生日,,*
但約了28號*因為29號可能有人約*
所以...SORRY下,,*[碧琪&澄姐]*>/\<
之後我地就傾電話,,傾左陣,,收線了* 到左1點幾2點*
屋企流下有野玩,,玩水*D人好似傻晒咁..-0-"睇左陣,,
去左M記*之後又行左陣,,*回家,,睇碟*睇完,,玩電腦*
之後牙哥放工回來了,,*之後食飯,,沖涼,,最後就是訓***
*****************************************
THX,,*碧琪&澄姐>333<"你們是最好的,,呵呵*>\/<"
好想快D到28號呢!!"
******************************************
多謝碧琪,,極品,,志強哥**!!同我講生日快樂..=\/="
哈哈*愛爆你地哇丫"!!
打完了**2006-08-22 06:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
![]()
![]()
2006 年 8 月 21 日 星期一
![]()
8月21*
今日11點先醒..-0-"因為同牙小志強傾計,,
傾傾下..訓左..-0-"
4點幾醒左,,見到佢叫我,,
之後同佢講我訓左都唔知..-0-""
之後佢就叫我去訓啦,,**哈,,咁就訓啦,,
*醒左*刷牙,,,洗面*
洗頭*之後玩電腦****之後牙媽話眼訓,,
叫我睇住牙b*之後碧琪打比我,,*
傾計,,*哈哈**顯顯>33<"
之後牙媽醒左話落街*我地去左文具店*
牙媽買左隻唐老鴨比我,,話當係生日禮物,,
哈哈*愛爆丫>3<"thx,,媽*
之後牙媽買菜*我就和牙b回家*過左陣,,
牙媽就回來了>\/<"之後玩玩玩,,電腦吧*
呵,, 不過好悶呢..=_+"之後沖涼,,食飯,,
訓**..死啦..-0-"最近肥左好多呢.."
樣衰哇..哇!!"><"點算好?!">/\<
打完了**2006-08-21 03:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
![]()
![]()
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 26 | »
yeeting2006
暱稱: E婷**(*\/*)
性別: 女
國家: 香港MORE...
好友名單
最新日誌
• 1月2 • 11月28* • 11月23-24* • 11月22* • 11月21*
我的連結
• 羅河日記* • [[欣"" ]]老公丫日... • 牙琳日記** • 彤日記* • 我的xanga** • 哥拉日記** • 菠蘿日記** • 琪日記** • 儀日記* • 澄日記** • 輝哥日記**
訪客留言 最近三個月尚無任何留言
個人資料 自己都管不了自己
太多錯誤經已因你起
我都知 再找你
連幸福都要放棄
其實你有多好 到別處碰不到
至令我重返這條路
臨近晚節不保 卻行到這一步
難道天空海闊再無芳草
願我可以學會放低你
就讓我重頭來過物色新知已
望著你的臉如山水一般優美
要走的我 總企在原地________]]
搜 尋