好鬼happy呀,金日呀關公佢來左我屋企呀...!!!佢教我玩牧場物語,我本身唔係幾識玩,但佢教過我玩之後....我仲於識哂點玩啦...我養左一隻羊,一隻dog,一隻牛,仲有4隻chicken呀.....我好鬼開心呀!!!呵呵..你地有冇玩呀...金日好遲仙打日記,真係唔好意思...sor呀!!!我現在成日玩牧場物語,都唔記得有彈水阿給啦!!!係牧場裹我只可以做boy,唔可以做女仔嫁!!!
我地仲可以溝女嫁...不過對於我來睇係勁難溝女囉...個game裹面仲有情敵tim...加上我其實係女仔,我唔係斷背嫁,所以點都溝唔到女....好失敗呀!!!哈哈....我同呀關公玩緊語音呀....唔同你講住...88..

|