唉~一早起身....就咁鬼悶...我個 i c q得個兩三個 o n.... m s n又係得個三個人 o n喳...唔知為什麼,d人係夜晚就個個都 o n....你話佢地全部係唔係夜鬼呀?哈哈...講下笑姐...我係第二日打日記喳...ya...我到現在都 係咁憎呀死人胡雅思.....佢d衰野多到數唔哂 ..佢個死八婆,一講佢就火滾..唔講個八婆啦...講多冇為呀..你地知佢有幾姣,衰,樣,賤.扮野就得啦...仲有個咩咩陳佩茵呀,平日以為佢好乖乖囡咁,估唔到原來係扮野喳!!!我個班d人好奸的,除左我同d 好朋友枝外,全都係奸的,講下笑姐,我個班d女仔成日溝仔,大佬你自己又唔係靚喎,好心你慳d啦,我話緊6B:2,6,22,28,33.....囉!!!唉~為什麼咁多姣婆呀!!!打咁多仙啦!胡雅思我大方d請你食
啦~@.@
|