| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 10 日 星期六  |
| 2009-10-10 |
分類: 未分類 |
li排都好攰呀..同時都冇乜時間去打blog"有時候,我都覺得幾開心,因為生活既每一天都過得好充實,但係總係覺得有少少美中不足..
我番學既每一日都過得好好,好high,因為我身邊有好多fd同我一齊玩..但係每當夜晚哥陣成個感覺都好唔同,總係覺得好lonely...唔知係咪因為有時訓喺床上,有好多時間諗野呢?有時我會諗起一d人曾經對我許下既承諾,世界上真係有永恆既承諾咩?宜家,承諾喺我心目中既可信性已經係零,因為承諾大多數都係一d美麗既謊言,永遠都係呃人,所以我覺得自己應該重新評估下愛情喺我心目中既價值。
我li排成日都問我親愛既天父,喺夜晚同佢傾計哥陣,我就會問佢:「我心目中最重要既人係邊個呢?」li樣野係我一直覺得最煩惱既問題..我發覺自己有兩個面具,但係li兩個面具有時連我自己都唔知邊個係真,邊個係假...我宜家係開心定唔開心呢?有時我自己都答唔出li個問題..
我真係好想解決哂我心中所有既疑問,但係夠竟可以幾時解決呢?有冇人可以答下我?
|
| 發表時間:2009-10-10 05:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 35 | »
|