16/1返bv,好悶,好似做雜務,而且又係淡季,冇野做又比人話,都唔知想點!
17/1去bv辭職,只係做左一日,我都覺得唔好意思,而且仲出左一日糧比我!之後去左買牛肉食.點知個袋爛呀!整到我件衫,褲,袋污糟晒!真係衰呀∼去到toliet,原來得一格呀,裹面個果人都唔知痾咩呀,幾十幾分鐘都唔出?,拍門又鬧人,傻呀!跟住就去左搵大舊同winnie啦~
18/1係屋企玩下電腦,去漫畫店借書,之後就有人打比我啦,仲叫我erica,即係m記d人啦,而且一定係mary,我剩係比手提no佢一個,問我點樣辭職,仲有最近點,佢都幾好人呀,之前比左唔少麻煩佢,而且仲教我野!∼呵呵∼
至於今日就係好悶咁過啦∼ |