今日落咗成日雨,不過都好開心 ....朝早7:00在M記同xxx食早餐!!食到大概7:30見到
呀珊,佢在M記門口等緊巧b...跟住我地就傾一陣﹏﹏終於見到巧b,原本我同xxx諗住搭bus
番,點知珊就話不如一齊搭~咁又係wo,因為今日都差唔多係最後一日上堂lu.... 一齊番都唔
錯^^!!咁我地上車之後就話比奶聽……佢都好開心,聽到咁多人一齊番!!咁我地落車就成班
jump出去~
放學....
同魚子,儀寶一齊補中史...完咗後,我同ying一齊去食午飯,番歸..魚子同方嘉一齊走。在餐廳
裹面,我同ying好kai~狂笑......其實係我笑先...^_^!!!我食完飯,好悶唔知做咩好,ying又未食
完咁我就好無聊,一齊傾番d同學今日考唱歌 ,咁我就忍唔住就大聲咁笑咗出嚟﹏﹏仲係停唔
倒!!!!跟住突然後面無啦啦有班人唔知咩事仲笑得大聲過我....== 成隻鬼咁~跟住我,初初我
以為班人冇咩嘢咁啦....後尾我同ying講笑講陣,佢地又笑......每次當我同ying笑時,班人又笑
....都唔知笑咩,宜家諗番起都覺得有d白痴!
4:00之後..我地又要練習choir~o~想死呀~~~~又話5:30放人break,個xxx又6:10先放
累死﹏﹏﹏咁我地7:00又要番番去學校,因為今日係高from畢業典禮,so我地要去表演!!
放break嗰陣,我同ying就見到呀奶,跟住我地就一齊行一陣,傾咗少少咁就分開~
到我地表演時我居然企在第一行,仲要中間個位 慘~仲要我個班主任佢就坐最前.... 
真係有d驚驚地....不過最後都冇咩,幾順利!!
|