•°∴°★籃球愛好者•∴°★
*怎麼說忘就忘記 這甜蜜的過去 不想再為了你傷心* *~承諾變悲哀 悲哀因我被愛 悲哀是你因為你不在*~ ★~我好想抱著你訴苦 我只想要和你在一起 朝著幸福走去 像戀人般的簡單甜蜜★~ *愛情怎麼會讓每顆心都碎*
yenki226 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
.....
好煩ar~
我好想失跡一個月...
到時咩問題都會自然解決....
唔好似現在咁煩~!!!!
但好似無咩可能~
今日返學校註冊....
好多人話會轉校...
好彩佢無je....
唔係的話...
我都唔知留係學校做咩...
咁我寧願去澳洲讀書算~
真係好la~佢無轉校~^^~