十年都唔打Qooza一次 既我今日又重出江湖了 因為電腦今日先整番 (陰公豬嚕) 近排窮到出汁呢 咁窮都唔知點過日子 過多幾日我就去鑽錢錢 (其實今日都得既,不過fd叫我出街) 好啦!!要努力D鑽錢 為左我出街既著想要努力 愛你你又唔知 為你好你又唔明 哄你你又唔受 關心你又你又唔知 知道我係講緊你就自首 知道係邊個就大嗌佢個名出黎