今日勁正...去左軒軒""新屋呀><'''去左游水水...同去左會所做gym @~@"" -v-''
我係第一個去佢新屋架好正...個感覺~''我係果到影左d相tim^v^
kaka.....~~ 到左夜晚.......同左平平姐同軒軒食糖水水""果陣我好似痴左甘`
成個癲佬甘..''大叫大喊=v=''''差d"叔"左.......
我地仲一齊小張食剩既芝麻糊同豆腐花倒哂落平平姐果碗到等佢冇得食xdxd""@v@KAKA~~
跟住去左惠康買野食。。。。我地買左朱朱力啦雪條啦∼∼ ︿︿’’仲有好多野唔講啦@@!
買果陣我持左架惠康車周圍跑on9到呀我"
到左12點半先番屋企.....happy
 
|