------>今日我同kristy一人一杯食士多啤梨!(哩杯野ok啦!,因為我一般喜歡士多啤梨味>.< 我最喜愛都係朱古力呀!^0^)
------>豬媽與豬仔(我很無聊呢!)
係msn度,杰杰hi我傾計,不過傾傾下,我地就吵起架啦!我真係頂唔順佢呀! 你睇住黎啦,我一定可以減到肥架!你唔好以為我做唔到!! 今晚係我同kristy決定一d將來既野..希望我地會成功啦!唔唔!其實都唔止 kristy同我,應該仲有Tracy,牡丹...唔唔..你地今晚等我既消息!!!!