今日都係有d凍呀!!~_~我一早就俾君豪串..我極無奈lor=.=但我都唔輸蝕...
唉~~真係好羨慕少君既情人(細鋒)對她咁好,而我既情人君豪對我一d都唔好既..
成日同我打架兼舌戰,好似無日會和平d..嗚嗚嗚..真係麻煩詩詩借p.e衫俾我著..
唔該!不過我哂左詩詩之前幫我整既日記網,真係唔好意思呀!我真係唔識用果個日
記網,我唯有放棄!sorry!哂左你既心機!無限果既[sorry!!]
放左學,我地去買bbq既用品...不過大家都好攰呢!因為岩岩上完p.e堂呀!>.<
好彩,有少君既情人同埋winnie既情人(大鋒)幫手,如果唔係得我地幾個女仔就會好
辛苦..
晚上,同屋企人出去市中心食飯..順便同我轉埋台..我轉左新世界呀!!各位同學!!

|