哎呀
琴晚冇睇last friend
好想睇呀....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日
我同妍,映,欖,豪同某人一齊去左唱k
我同妍點左好多周杰倫同小豬d歌
結果比人鬧- -"
映同某人係咁掟野- -"
某人同豪就係咁唱某一首歌
(其實我唔記得左係邊首歌)
唱到2:57就比人cut左
冇得唱...
唔夠候....- -"
我同妍,映,欖出左去影貼紙相
第一部都冇咩野
ok啦
但第二部
唔記得簡相
結果得3張
真係失敗
跟住
去左kFc
就食左D野
就去左百佳買野飲
我同映係咁笑妍
超好笑
然後
就去左小蜜蜂
映話要$10以下
但最後都係多左$1.1
今日用左好多$$
銀包得返$1.6
唉..
不過都幾開心喇=] |