| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
考試  |
分類: 日常生活 |
溫左好多日書
日日都去圖書館溫
不過今日考既係英文
超難lo
勁多頁紙喎
15頁>>>痴架
做到死死下
差d唔夠時間
我估都唔會合格la
驚驚地
放學落雨冇帶傘
黑仔
問人借傘
好彩佢借比我地姐
把傘好細
仲要係2個人用
不過冇辦法
有都好好架la
聽日考常識
超多野要溫
唔知要用幾多時間先可以溫完呢?
仲有2日就考完lu~~
期待中......`=]
|
| 發表時間:2010-06-09 01:19 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

網主回覆
thxthxthxthx` Posted at 2010-06-10 08:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx`=] Posted at 2010-06-10 01:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
ThX=)
好勁呀` Posted at 2010-06-09 08:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
ThX! Posted at 2010-06-09 08:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我聽日先考v333v 星期一考英文-口- 不過"我估"我地學校唔會咁變態出成15頁._." 希望你可以考得好好喇;)
|
網主回覆
你考幾多日?
係lo
間學校變態架
好彩我做得曬姐^^
你都係呀
一齊努力la=] Posted at 2010-06-09 06:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|