yi_yi1998
暱稱: 怡(:
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
last day!!
English Fun Camp-4
English Fun Camp-3
English Fun Camp-2
English Fun Camp-1
文章分類
全部 (198)
exam:-) (17)
日常生活 (173)
友誼 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2011 年 7 月 11 日  星期一   陰天


English Fun Camp-1 呆滯 分類: 日常生活

真係唔明點解學校要搞埋呢d無聊活動囉.

佢比我睇電影,我自己係到坐咪好囉.

參加埋呢d活動曬錢曬時間,冇野攞泥做-v-

又唔係好覺得學到d咩英文喎,學d自己本身識既野-.-

佢比幾百蚊我出去玩仲好啦xd

唉 今日個鬧鐘冇響到囉,8點半先起身@@

我8:45分就要返學啦,早知呀媽7:50叫我就起啦/_\

10分鐘搞曬d野,後果係冇得食早餐-v-

又係5分鐘跑返學校,跑果時叫到好多人望住-_-

返到學校就要睇個個分組名單,18號,19號,21號...

就係跳左我20號囉,我想同佢地一組呀v_v

又要上到去5樓囉,點解一個焦頭早要做咁多運動架-3-

一入到舞蹈室就見到個好肥既外籍老師,

我覺得佢件衫就泥迫爆囉,超有彈性xd

d外籍老師係到自我介紹,有個人同我個英文名一樣-0-

其實冇個令仔冇個令女一句講完><

首先就唔同組去唔同既班房自我介紹.

同我英文名一樣個老師係教我地架-口-

我自我介紹果時好尷尬囉,面紅了><

之後就畫family free,畫畫下個時諗起婆婆啦v_v

其實婆婆都差唔多死左1年啦,仲好掛住佢呀/_\

見到個個d fd公公,嫲嫲,爺爺,婆婆都齊曬,好羨慕@@

畫完又要介紹囉,欣欣係咁講話我呀爸冇頭髮,呀媽好肥- -

之後就畫d動物寫5個形容詞,

d人畫左個曱甴出泥囉,好恐怖><

我地畫左個狗,不過係唔似的說xd

放lunch

食左7仔,

今日d時間過得好慢呀-3-

又要去舞蹈室,個miss係到鬧人.

好煩呀,又話咩有d人唔係好投入.

我比面泥返學校已經算好好啦,仲係到鬧鬧鬧-v-

晏就既活動刺激d,唔洗再坐係到啦.

係到玩捉迷藏,紅綠燈果d,不過都係一樣無聊-.-

玩捉迷藏果時係窗簾布後面唔好比人發現,好百痴xd

紅綠燈冇咁多體力同佢地玩啦,坐左係後面^^

忍左勁耐終於到4點鐘放學啦,

成個人輕鬆曬,好似岩岩放左監出泥-_-

發表時間:2011-07-11 10:10 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  






訪客留言 (返回 yi_yi1998 的日誌)


tyt528 於 2011-07-13 12:18 AM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k)
下...個camp fun唔fun呀?-v-
呢d要俾錢的嗎?玩埋d無聊遊戲
我覺得學英文俾錢既話係"薛"
個係學校學都得啦,洗咩俾錢~
我有時個鬧鐘響左我都唔知架xd
哇...好快呀,可以訓練下你既應變力
街上d人咩都望架啦,我之前都係030
我學校個個外籍老師都係好肥架喎xd
我覺得你既英文名好似好細個咁囉
通常外籍人士好靚架,
但係唔知點解做老師既就...XC
我會即場就諗多個名囉,哇KAKA~XD
OH!NO!又會冇啦啦諗起既??
要畫埋上一代的嗎?剩係畫爸爸媽媽就OK;>
好衰囉,咁話人地,佢呀爸呀媽好靚咩?-.-
俾錢去學野結果俾人鬧囉...-3-
下~仲以為係個到住埋先叫CAMP添
BY凹凹 19行
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
一d都唔覺得fun-.-
要呀,100蚊一日~
嗯嗯,學d野我都識啦-v-
咪係囉,平時上英文堂都夠啦.
如果有錢我會買多幾個鬧鐘囉-_-
唔需要啦@@
係囉,超8掛~
其實個個外籍老師係咪都係咁肥-0-
是但啦,扮細個都好呀xd
我都覺,
嘻嘻 見到佢個樣都唔想上堂啦><
d同班同學會踢爆/_\
因為要畫婆婆呀.
嗯嗯,佢話太少-3-
佢真係覺得佢呀爸呀媽係完美-v-
貼錢買難受呀~
一開始我都以為- -
Posted at 2011-07-13 09:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]