| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 7 月 18 日 星期日  |
| 2010-07-18 |
分類: 日常生活 |
我改左格
請大家比d意見la=]
今日去左旺角
其實係完全唔想去lo
不過家姐要去攞碟
冇所謂la
就陪佢去
之後去左信和買鎖匙扣

by2真係好令
超中意=]
6:00返屋企
聽日又要返學
好唔想呀
其實我係好驚會遲到lo
唉....一星期
|
| 發表時間:2010-07-18 06:54 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

網主回覆
thx` Posted at 2010-07-20 05:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx` Posted at 2010-07-20 05:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx` Posted at 2010-07-20 05:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
c0mm3nt d字睇唔到-3- 唔想去就唔好去-v-
|
網主回覆
thx`
咁e+睇到未?
唔知邊個話一定要去lo... Posted at 2010-07-20 05:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-07-20 05:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
算啦...我都要番-3- 不過我番四日就得啦xdd 加油啦;
|
網主回覆
唉...我係勁唔想返lo
你返4日就好la=]
你都要加油呀! Posted at 2010-07-20 05:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|