| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010-07-22  |
分類: 日常生活 |
8:55上左去舞蹈室
派通告
我冇得入籃球班lo
3個課外活動可以減1個
英文堂-默書
好彩我合格
琴日溫左超耐
唔合格果d人比老師罵
勁大聲lo
我赫左一跳
成個人彈起左xd
班主任堂
個老師又係勁樣衰
英文堂
去左IT室
個老師又係到罵人
罵完人之後仲要話自己好溫柔
放學之後
佢送左幾個飛吻我地
成班立即跑出校門XD
|
| 發表時間:2010-07-22 03:07 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

網主回覆
THX Posted at 2010-07-23 12:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx
比喻姐 Posted at 2010-07-23 12:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tyt528 於 2010-07-22 07:01 PM 發表:
飛吻...嘔XC
入籃球班增高?=]
|
網主回覆
係lo...
嗯=] Posted at 2010-07-23 12:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx=] Posted at 2010-07-23 12:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|