yi_yi1998
暱稱: 怡(:
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
last day!!
English Fun Camp-4
English Fun Camp-3
English Fun Camp-2
English Fun Camp-1
文章分類
全部 (198)
exam:-) (17)
日常生活 (173)
友誼 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 8 月 27 日  星期五   晴天


2010-08-27 愉快 分類: 日常生活

今日去左圖書館

唸住ko曬功課佢

點知唔得

仲有一本書做讀後感

600字lo...痴線

做到唔想做

去左行街

看到中學個個同學

佢認得我

估唔到-,-

勁開心=)

返屋企同人傾msn

冇啦啦比人串lo

勁嬲+驚

講左好多粗口呀

原來係佢個fd泥左佢屋企

驚到我死/__\

 

發表時間:2010-08-27 08:28 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 yi_yi1998 的日誌)


Y041320 於 2010-08-29 01:15 PM 發表:
hope we can be are fd la ~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Y041320 於 2010-08-28 02:05 PM 發表:
嘩,我同你係同年同月同日生架,好巧ar
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係喎
好少有呀^^
Posted at 2010-08-28 08:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ccccaz19 於 2010-08-28 01:37 PM 發表:
cm=]
有相睇la--BY2
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
我知呀
hAppY=)
Posted at 2010-08-28 08:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



alice_phci 於 2010-08-28 01:34 PM 發表:
600字+__+
我幫你做好無-v-
爆粗+_+
我地呢d有文化de人-_-
唔使粗口串人都得~@_@"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好呀xd
係lo
文化人唔應該爆粗lo
Posted at 2010-08-28 08:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yi_1234 於 2010-08-27 10:36 PM 發表:
c0mm3nt
泥屋企就要爆粗?
咁d親戚泥係咪殺人?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
我點知佢呀!!!
Posted at 2010-08-28 08:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tyt528 於 2010-08-27 10:04 PM 發表:
你仲未做哂功課呀?0_0
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀><
Posted at 2010-08-28 08:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



IrisTingLam 於 2010-08-27 08:53 PM 發表:
cM;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
Posted at 2010-08-28 08:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



honest123 於 2010-08-27 08:35 PM 發表:
c0m=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
Posted at 2010-08-28 08:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]