| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 8 月 27 日 星期五  |
2010-08-27  |
分類: 日常生活 |
今日去左圖書館
唸住ko曬功課佢
點知唔得
仲有一本書做讀後感
600字lo...痴線
做到唔想做
去左行街
看到中學個個同學
佢認得我
估唔到-,-
勁開心=)
返屋企同人傾msn
冇啦啦比人串lo
勁嬲+驚
講左好多粗口呀
原來係佢個fd泥左佢屋企
驚到我死/__\
|
| 發表時間:2010-08-27 08:28 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
hope we can be are fd la ~~
|
網主回覆
係喎
好少有呀^^ Posted at 2010-08-28 08:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx(:
我知呀
hAppY=) Posted at 2010-08-28 08:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
600字+__+ 我幫你做好無-v- 爆粗+_+ 我地呢d有文化de人-_- 唔使粗口串人都得~@_@"
|
網主回覆
好呀xd
係lo
文化人唔應該爆粗lo Posted at 2010-08-28 08:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
c0mm3nt 泥屋企就要爆粗? 咁d親戚泥係咪殺人?
|
網主回覆
thx(:
我點知佢呀!!!
囧 Posted at 2010-08-28 08:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tyt528 於 2010-08-27 10:04 PM 發表:
你仲未做哂功課呀?0_0
|
網主回覆
係呀>< Posted at 2010-08-28 08:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx(: Posted at 2010-08-28 08:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx(: Posted at 2010-08-28 08:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|