| «‹ December 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2010 年 9 月 13 日 星期一  |
| 2010-09-13 |
分類: 日常生活 |
唉 今日又係跑返學校
中文
妖 背完燕詩又叫人背木蘭辭lo
個惱就泥逼爆la XD
英文
好憎lo 個老師勁煩-3-
數學
唸起中文書隻馬勁似老師
真係笑死我lo XD
電腦
超悶呀=w= 上咩網都得lo
登入個eclass可以用成半堂= ="
週會
玩無聊遊戲 勁悶
成日叫人參加啦啦隊
煩唔煩d呀?
放學去音樂室
好彩個老師冇咁煩
我話唔參加就得la
之後果個樂器班話唔參加
打爛沙盤問到篤lo
煩鬼住曬
|
| 發表時間:2010-09-13 08:21 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

網主回覆
thx(: Posted at 2010-09-15 07:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tyt528 於 2010-09-14 08:54 PM 發表:
你地兩個都跑番學校?=P
|
網主回覆
嗯嗯.__. Posted at 2010-09-15 06:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx(: Posted at 2010-09-15 06:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx(:
啦啦隊超無聊lo Posted at 2010-09-15 06:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx(: Posted at 2010-09-15 06:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|