yi_yi1998
暱稱: 怡(:
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
last day!!
English Fun Camp-4
English Fun Camp-3
English Fun Camp-2
English Fun Camp-1
文章分類
全部 (198)
exam:-) (17)
日常生活 (173)
友誼 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 9 月 27 日  星期一   晴天


2010-09-27 分類: 日常生活

真係勁憎著pe衫lo.\口/.

勁多人問我轉左眼鏡呀?呵(:

早會 又係唔知佢up咩

is

又有人泥睇堂

d人走左之後個老師話未放你們小息喎

今日功課抄8個詞語 哈哈xd

嘩 個笑容超恐怖lo@@

英文閱讀

個老師成日係到吹水

又唔好笑喎-v-

中文

個老師唔知道我地都見到佢暈-口-

之後又無視我

真係有d唔開心lo

已經係第2次比人無視lat^t

普通話

真休越泥越覺得老師講普通話個聱好姣lo

講中文都冇咁姣架0w0

成堂都狂望過泥!__!

pe

個老師串左好多lo

真係勁黑人憎呀/口\

可能係我今堂唔游掛

身體檢查

150cm 矮左-口-

個個人話我好瘦v__v

個個好似係超聲波

超超超痛

之後返泥見到老師

佢下巴生左粒暗瘡xd

笑死我

發表時間:2010-09-27 08:34 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 yi_yi1998 的日誌)


honest123 於 2010-09-28 07:48 PM 發表:
c0m=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
Posted at 2010-09-28 08:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Naomi584520 於 2010-09-28 07:38 PM 發表:
r;e cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
Posted at 2010-09-28 08:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yi_1234 於 2010-09-28 05:39 PM 發表:
c0mm3nt
我覺得你地間學校會好過我地好多囉-,-
矮已經係事實
唔好再自揭瘡疤xdd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
咁都話好-3-
唔好意思 你都唔係高我好多炸喎\口/
Posted at 2010-09-28 08:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tyt528 於 2010-09-27 09:22 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k)
我件pe衫勁大件,
都係因為粒媽囉T__T
本身個件已經大件架啦,
佢仲要買多年仲大既=口=
E~你轉左眼鏡呀?@V@
星期6見下先^_^V
通常有人睇堂,D人老師會軑好D架囉= =
成日俾人54既你地?
2姊妹1擔擔~
我普通話老師講普通話好難聽-3-
WHY你今日唔游呀?A_A
每月既煩惱?XD
呀!!!
150 0口0
望到老師既下巴,-口-
你真係好嬌小玲瓏BO =V=
BY 163CM既粒粒
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx粒粒(:
我都係la.__.
不過全部人都係咁
所以冇咩所謂~.~
你呀媽真係好似我呀媽
成日買d校服都勁大件/__\
好慘t^t
嗯嗯.__.
好呀><
咪係lo  d老師又日都係咁黑人憎既
唉 慘!__!
唔想用佢1擔擔xd
講普通話完全唔似講中文把聱/口\
唔係lo  因為唔中2游水xpp
嗯嗯 唔知點解矮左lo-3-
唔知呀!!
係老師話人果時望左上去
先見到炸-v-
又係到曬命\口/
Posted at 2010-09-28 08:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]