| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 9 月 27 日 星期一  |
| 2010-09-27 |
分類: 日常生活 |
真係勁憎著pe衫lo.\口/.
勁多人問我轉左眼鏡呀?呵(:
早會 又係唔知佢up咩
is
又有人泥睇堂
d人走左之後個老師話未放你們小息喎
今日功課抄8個詞語 哈哈xd
嘩 個笑容超恐怖lo@@
英文閱讀
個老師成日係到吹水
又唔好笑喎-v-
中文
個老師唔知道我地都見到佢暈-口-
之後又無視我
真係有d唔開心lo
已經係第2次比人無視lat^t
普通話
真休越泥越覺得老師講普通話個聱好姣lo
講中文都冇咁姣架0w0
成堂都狂望過泥!__!
pe
個老師串左好多lo
真係勁黑人憎呀/口\
可能係我今堂唔游掛
身體檢查
150cm 矮左-口-
個個人話我好瘦v__v
個個好似係超聲波
超超超痛
之後返泥見到老師
佢下巴生左粒暗瘡xd
笑死我
|
| 發表時間:2010-09-27 08:34 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

網主回覆
thx(: Posted at 2010-09-28 08:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx(: Posted at 2010-09-28 08:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
c0mm3nt 我覺得你地間學校會好過我地好多囉-,- 矮已經係事實 唔好再自揭瘡疤xdd
|
網主回覆
thx(:
咁都話好-3-
唔好意思 你都唔係高我好多炸喎\口/ Posted at 2010-09-28 08:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tyt528 於 2010-09-27 09:22 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k) 我件pe衫勁大件, 都係因為粒媽囉T__T 本身個件已經大件架啦, 佢仲要買多年仲大既=口= E~你轉左眼鏡呀?@V@ 星期6見下先^_^V 通常有人睇堂,D人老師會軑好D架囉= = 成日俾人54既你地? 2姊妹1擔擔~ 我普通話老師講普通話好難聽-3- WHY你今日唔游呀?A_A 每月既煩惱?XD 呀!!! 150 0口0 望到老師既下巴,-口- 你真係好嬌小玲瓏BO =V= BY 163CM既粒粒
|
網主回覆
thx粒粒(:
我都係la.__.
不過全部人都係咁
所以冇咩所謂~.~
你呀媽真係好似我呀媽
成日買d校服都勁大件/__\
好慘t^t
嗯嗯.__.
好呀><
咪係lo d老師又日都係咁黑人憎既
唉 慘!__!
唔想用佢1擔擔xd
講普通話完全唔似講中文把聱/口\
唔係lo 因為唔中2游水xpp
嗯嗯 唔知點解矮左lo-3-
唔知呀!!
係老師話人果時望左上去
先見到炸-v-
又係到曬命\口/ Posted at 2010-09-28 08:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|