| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 10 月 19 日 星期二  |
| 2010-10-19 |
分類: 日常生活 |
今日我個fd係後面叫我,嚇死我-3-
早會
講英文唔知佢up咩,好無聊-v-
返到課室收功課
呀sir冇返 通識個個老師冇啦啦入左泥
"你地又唔開冷氣又唔開窗,想點?"
之後有個人話第1堂唔開得冷氣
佢話"我冇叫你地開冷氣,叫你地開窗炸喎"
冇野呀-口-我明明聽到你話開冷氣lo
真係好有問題\口/
is 個老師冇返-w-
溫is放學要quiz
英文 老師又冇返-0-
今日d老師咩事呀-口-
中文 做聆聽聽日要考
中學d聆聽難勁多 小學果d超容易-3-
成份我只係arm左4題@@
小息落去小食部食野
唔知咩事lo 又話請我地 之後又叫我地比返錢~0~
pe 唉 我地冇排隊叫我地做10下掌上壓v___v
6個人一組高至矮 我想同我個fd坐
咪坐左後面 d人話"你邊有咁高坐咁後呀?"
咁你圩咪最高我最矮lo,得未?
我真係頂唔順d人咁話我,勁唔開心t^t
體能測試 又做sit-up又做掌上壓
狂出汗 度高磅重 好似重左*0*
度腳脂肪 老師叫我參加田徑-口-
咁就完左2堂pe堂!__!
做功課 又係溫書^^
放學 做is quiz個學生睇我地考-___-
唉 溫左咁耐都係唔識/__\以經好努力t3t
|
| 發表時間:2010-10-19 08:35 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
c0mm3nt 我先唔會驚囉-v- 我地第一堂就開啦^_^V 話明小學梗係容易架啦-_-
|
網主回覆
THX(:
好勁呀-V-
你就好LA,我E+成5,6堂先開-___-
小學都可以好難格 Posted at 2010-10-21 05:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tyt528 於 2010-10-19 09:25 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k) 咁就嚇死,有冇細膽d呀?-v- 早會會講英文架?我都試過呀= = 哈~好無奈呀,其實我覺得佢想你地開窗;p i.s好悶呀,呢d係男仔中意-3- d老師集體失蹤呀xd打999啦~ 係啦,d聆聽勁快囉,一定要用鉛筆啦- - 我都試過咁,唔係我,係我個fd-v- 掌上壓so easy,係女仔個種bo,男仔個種我唔得=P 咁你努力D增高啦,我好少話人矮-V- 我會好好鼓勵佢地架A_A 度脂肪我係瘦呀!!^0^V 叫你參加田徑就參加啦,好好玩=] BY粒粒表姐 14行
|
網主回覆
thx(:
冇啦啦係後面叫你喎-v-
一個星期有2次早會,1次係中文,1次英文lo
我覺得佢好魚-,-
我都唔中意is,超悶呀-v-
哈哈xd成3堂都係自修-3-
嗯嗯.__.我聽唔切lo-w-
早知一早自己比錢\口/
咩掌上壓都有分男仔同女仔咩?我地冇個喎
我試過la,但係都唔得,咁你就好la^^
GD!!!
我都係,開心><
我唔中意參加呀@@ Posted at 2010-10-21 05:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|