yi_yi1998
暱稱: 怡(:
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
last day!!
English Fun Camp-4
English Fun Camp-3
English Fun Camp-2
English Fun Camp-1
文章分類
全部 (198)
exam:-) (17)
日常生活 (173)
友誼 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 10 月 19 日  星期二   晴天


2010-10-19 分類: 日常生活

今日我個fd係後面叫我,嚇死我-3-

早會

講英文唔知佢up咩,好無聊-v-

返到課室收功課

呀sir冇返 通識個個老師冇啦啦入左泥

"你地又唔開冷氣又唔開窗,想點?"

之後有個人話第1堂唔開得冷氣

佢話"我冇叫你地開冷氣,叫你地開窗炸喎"

冇野呀-口-我明明聽到你話開冷氣lo

真係好有問題\口/

is 個老師冇返-w-

溫is放學要quiz

英文 老師又冇返-0-

今日d老師咩事呀-口-

中文 做聆聽聽日要考

中學d聆聽難勁多 小學果d超容易-3-

成份我只係arm左4題@@

小息落去小食部食野

唔知咩事lo 又話請我地 之後又叫我地比返錢~0~

pe 唉 我地冇排隊叫我地做10下掌上壓v___v

6個人一組高至矮 我想同我個fd坐

咪坐左後面 d人話"你邊有咁高坐咁後呀?"

咁你圩咪最高我最矮lo,得未?

我真係頂唔順d人咁話我,勁唔開心t^t

體能測試 又做sit-up又做掌上壓

狂出汗 度高磅重 好似重左*0*

度腳脂肪 老師叫我參加田徑-口-

咁就完左2堂pe堂!__!

做功課 又係溫書^^

放學 做is quiz個學生睇我地考-___-

唉 溫左咁耐都係唔識/__\以經好努力t3t

發表時間:2010-10-19 08:35 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  






訪客留言 (返回 yi_yi1998 的日誌)


yi_1234 於 2010-10-20 05:32 PM 發表:
c0mm3nt
我先唔會驚囉-v-
我地第一堂就開啦^_^V
話明小學梗係容易架啦-_-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX(:
好勁呀-V-
你就好LA,我E+成5,6堂先開-___-
小學都可以好難格
Posted at 2010-10-21 05:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tyt528 於 2010-10-19 09:25 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k)
咁就嚇死,有冇細膽d呀?-v-
早會會講英文架?我都試過呀= =
哈~好無奈呀,其實我覺得佢想你地開窗;p
i.s好悶呀,呢d係男仔中意-3-
d老師集體失蹤呀xd打999啦~
係啦,d聆聽勁快囉,一定要用鉛筆啦- -
我都試過咁,唔係我,係我個fd-v-
掌上壓so easy,係女仔個種bo,男仔個種我唔得=P
咁你努力D增高啦,我好少話人矮-V-
我會好好鼓勵佢地架A_A
度脂肪我係瘦呀!!^0^V
叫你參加田徑就參加啦,好好玩=]
BY粒粒表姐 14行
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
冇啦啦係後面叫你喎-v-
一個星期有2次早會,1次係中文,1次英文lo
我覺得佢好魚-,-
我都唔中意is,超悶呀-v-
哈哈xd成3堂都係自修-3-
嗯嗯.__.我聽唔切lo-w-
早知一早自己比錢\口/
咩掌上壓都有分男仔同女仔咩?我地冇個喎
我試過la,但係都唔得,咁你就好la^^
GD!!!
我都係,開心><
我唔中意參加呀@@
Posted at 2010-10-21 05:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]