yi_yi1998
暱稱: 怡(:
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
last day!!
English Fun Camp-4
English Fun Camp-3
English Fun Camp-2
English Fun Camp-1
文章分類
全部 (198)
exam:-) (17)
日常生活 (173)
友誼 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 10 月 20 日  星期三   晴天


2010-10-20 分類: 日常生活

今日好似遲到-3-

中文 聆聽

我聽唔到 好過琴日好多^^

之後又要作文-v-

家政 個老師好煩-w-

下1堂學針步個鎖鏈針我學左成堂!__!

數學

做家政功課 聽日就要quiz 驚><

呀sir又罵人-口-冇啦啦講飲酒駕駛~0~

歷史

派默書頭1疊係冇事既人,竟然冇我-0-

嚇死我lo,以為我唔合格要留堂~.~

原來第2疊攞100分有獎=)

笑笑下就1堂la@@

音樂

個老師狂叫我地唔好嘈-v-

英文

派quiz 我勁開心>///<

今堂要做勁多野,4:30先放-口-

發表時間:2010-10-20 08:29 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 yi_yi1998 的日誌)


tyt528 於 2010-10-21 07:42 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹=]
咩叫好似遲到呀?0_0你唔知架咩???
聽唔到都好過琴日好多-v-自我信心強!;D
鎖鏈針我其實唔識架XD但係之後都唔洗用架啦=P
鬧人你仲做!!.\_/.你真係大膽,
家政但係可以偷做到?我一做就好大陣仗XD
哈哈~真係好驚險咁BO
原來你100分,真係抵鍚>//<
送你一個香吻(k)
洗唔洗笑咁耐呀?-v-
唱歌就係要嘈架啦,佢咩事呀?-_-
開心?咁即係幾多分先?
by粒粒表姐 13行
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
我明明遲左到既,但係冇比張遲到紙我-v-
哈哈xd今日個份容易過琴日個份
連鎖針最難呀@@痴線,個學左成堂lo-v-
唔想聽佢講野呀!___!
唔係呀,個d係抄書泥架炸xdd
嗯嗯.__.嚇死我
唔洗laxdd
個老師講野好笑嘛
唔係呀,係全砌都係到傾計-3-
27/39分好似係xdd
Posted at 2010-10-21 08:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yi_1234 於 2010-10-21 06:46 PM 發表:
111
c0mm3nt
d針步我一堂就學曬啦
我成日都攞100分架啦-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
係老師講得唔好姐-3-
係咩?唔係成日唔合格咩-v-
Posted at 2010-10-21 08:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]