yi_yi1998
暱稱: 怡(:
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
last day!!
English Fun Camp-4
English Fun Camp-3
English Fun Camp-2
English Fun Camp-1
文章分類
全部 (198)
exam:-) (17)
日常生活 (173)
友誼 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 11 月 1 日  星期一   清涼


2010-11-01 分類: 日常生活

今日勁眼訓,叫左我3次先起身-口-

中文

勁想佢教步步升,但係個老師又冇帶-v-

整到我地要作文,「記1次燒烤旅程」

我10都冇去燒烤囉-3-作同小學同學聚舊xdd

英文

冇帶英文故事書,企左15分鐘-w-

第2堂個外籍老師教我地

讀書話我好細聲叫我起身讀囉~0~唔知咩事=.=

佢自己耳有問題姐,咁都聽唔到\口/

數學

唉,我又唔識啦,2個代數都唔知點計t^t

好想學,都唔知呀sir up咩v__v

lunch

今日可以出去食啦 食大家樂=)

電腦

說出你的願望-少女時代抄人-口-勁似囉!!!!!!!

週會

請左警察泥囉,係咪下次請消防員

今次放學終於冇吹水@@

發表時間:2010-11-01 08:30 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 yi_yi1998 的日誌)


tyt528 於 2010-11-02 08:00 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k)
哇...咩你咁懶訓既?-0-第1次知道囉
步步升?what is it?=v=
作文都係作出泥姐,話說我成日同fd bbq的說...
我地英文冇帶野要企成堂+抄手冊+作文囉-.-你好好架啦~
哈哈~你出到去一定好細聲架啦~
你可以打俾我架...真的!!._.
唔聽少時d歌架bo我=v=抄人我都唔理啦
我之前都有請警察
by粒粒 9行,sor,我要食飯
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
咁超眼訓嘛~!有冇咁誇張呀-口-
教文言文既1本書-v-
勁難想像-3-你就好-w-
作文-口-我地最嚴都係要抄書炸@@但係佢前1日都冇話要帶-,-
呵呵=)細聲d好呀,講錯左野冇人知xdd
琴日打左啦..
少女時代d歌好聽呀^^
痴線-,-勁悶囉
Posted at 2010-11-05 05:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



honest123 於 2010-11-02 06:49 PM 發表:
c0m=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
Posted at 2010-11-05 05:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



honest123 於 2010-11-02 06:49 PM 發表:
c0m=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
Posted at 2010-11-05 05:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



honest123 於 2010-11-02 06:49 PM 發表:
c0m=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
Posted at 2010-11-05 05:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]