yi_yi1998
暱稱: 怡(:
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
last day!!
English Fun Camp-4
English Fun Camp-3
English Fun Camp-2
English Fun Camp-1
文章分類
全部 (198)
exam:-) (17)
日常生活 (173)
友誼 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 11 月 2 日  星期二   清涼


2010-11-02 分類: 日常生活

唉,點解次次都要猶豫叫唔叫人好?

叫佢但係又冇野同佢講,唔叫又好似好冇禮貌咁-v-

歷史

痴線,琴日溫左勁耐囉,但係今日唔記得曬d人做左d咩-3-

d人名勁難記,蘇格拉底.拍拉圖,煩x10000000>___<

中文

練11月26號既朗誦,又比人暗串話我矮

鬼唔想高既?咩我想矮架咩?好煩呀!!!!!!!

is

默書@@比人話我多腳毛,唉....點解世界上有咁多煩人架?

佢自己又唔係好少腳毛喎,成日係到嘈住曬\口/

lunch

走果時見到個黑人憎既老師,立即跑xdd

英文

又listening-口-堂堂都叫人答問題架-___-

交返本書,頭先明明係到之後唔見左~0~

嚇死我囉,最後搵返^___^

解決問題

我狂笑佢黑眼圈大))熊貓xdd

話左我勁多次唔好笑,但係真係好好笑嘛@@

原來打bolg係發洩既既方法-口-

發表時間:2010-11-02 08:25 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 yi_yi1998 的日誌)


yi_1234 於 2010-11-04 09:35 PM 發表:
c0mm3nt
歷史真係好難>_<
你不嬲矮啦v3v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
係囉@@老師次次問我問題,我都唔識xdd
你都係啦,有咩資格話我-v-
Posted at 2010-11-05 05:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



honest123 於 2010-11-03 06:43 PM 發表:
c0m=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
Posted at 2010-11-03 08:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



honest123 於 2010-11-03 06:43 PM 發表:
c0m=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
Posted at 2010-11-03 08:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



honest123 於 2010-11-03 06:43 PM 發表:
c0m=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
Posted at 2010-11-03 08:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kai_vicki 於 2010-11-02 11:36 PM 發表:
C0MS:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
Posted at 2010-11-03 08:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tyt528 於 2010-11-02 09:05 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k)
我都係咁諗呀!/口\其實叫一聲都唔知做咩-3-
我通常簡人泥叫,有次我叫人2次都唔應人,
其實佢地冇禮貌就真呀,又要我地叫佢...= =
哦...我記得啦,你整個表自然記得架啦...-v-
唔通你個本書同我之前f.1一樣既?不過我唔記得咩樣啦;P
我地就要班際合唱啦,唱情越雙白線主題曲囉...-.-
唉~點解D人咁煩架?其實矮又點呢?D人好無聊,冇D同情心=_=
佢幾高呀?同我幫你串佢啦!佢高過我都無能為力啦=P
哈哈~好彩我又唔係矮又冇腳毛姐...^_^V <<完美小粒粒XD
又幾黑人憎?我學校D老師好中意TAKE FATHER架...~0~
我都係架啦,你要習慣俾佢叫答問題架啦,答答下慣架LU~
HEHE~我都想睇下佢個樣囉...;D
BY粒粒 14行=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
咪係.__.叫左既話又冇野同佢講-v-
係咪你叫得細聲炸?
嗯嗯xdd
整個表都唔記得架--
應該唔會啦,因為我個本只係得我地學校用@@
我知,唱歌好d囉我覺得=)
咪係 成日我都比人串t^t唔想佢地同情,只係想佢地唔好再話我v__v
佢好似158-3-
係啦係啦,perfectxdd
咪上次剪報既回憶=.=我學校d老師好少take father-w-
唔知點解佢勁記得我個名囉-3-
哈哈=)但係我冇佢d照bo
Posted at 2010-11-03 04:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]