| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 心情勁灰-v- |
分類: 日常生活 |
早會
去到禮堂竟然冇咩人-口-
原來早返,ya~!!有進步呀>v<
之後返課室調位,點解成日都要調位架\口/
我調個個位勁唔中意,前後左都係男仔-0-
呀sir你係咪玩野呀?你知唔知我左邊個個傻傻地架?
佢kai架上課係到摺紙蜻蜓,仲有成日都叫我姐姐囉
點解要咁樣玩我呀?前面係1個煩人,狂話我腳同手毛超多-3-
我憎死呀sir你呀.\口/.
is
好嬲仲有好灰既心情上堂@@
英文閱讀
好悶-3-寫字泥發洩\口/
普通話
老師冇返~0~做閱讀報告,唔記得帶書囉-v-
問人借書泥做^^
中文
都係個個老師,2堂空左好悶囉-3-
lunch
食m記,超驚聽日生暗瘡!3!
買file家政做功課=D
返到學校有個人叫我放學買,早知收得埋d啦xdd
pe
痴線-v-跑到我死死下
1個學校圈+12個操場圈
聽日返唔到學校xdd
功課堂
歷史老師泥教我地test
測果日我死得v___v
|
| 發表時間:2010-11-04 08:32 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
tyt528 於 2010-11-04 10:22 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹=] 唉~我依家都好灰囉好冇!T^T 第1次聽到你講自己早番,奇蹟一件! 唉唉~我依家想掉都冇得掉囉,我想同男仔坐 唔好誤會,我想專心D JA._. 哈~你成日俾人話你有手/腳毛既?點解我唔覺你多XD 我唔中意上I.S,D"登"都唔舒服... 你用英文作一篇文既發洩啦...;D 我有個老師成日冇番學,搞到我地F.1成日冇得上PE囉-3- 同同學玩都悶,你玩手指啦...XD 你就好好好啦,有得出去食,又要驚又要食="= 你一定要幫佢地買架咩?-_- 我跑得仲多啦,跑步係一重樂趣泥架A_A 我通常訓一教就得架啦,好少會攰到聽日架 但如果我真係太勁的話,幾日都會痛的說V3V BY粒粒 16行
|
網主回覆
thx(:
下~你有咩灰呀a__a
奇蹟,咁樣形容我架-口-
唉,我lee個位都唔知幾時先可以調呀t^t
勁唔中意同男仔坐\口/想令自己專心d都有其他方法掛-v-
咪係 呵呵=)你見唔到姐xdd
上is堂勁悶呀-3-
我用中文作@@作英文1難個bo
我地堂堂pe都有得上xd
玩手拍更悶呀v__v
好過學校食啦(:唔知食咩嘛~!
咁佢叫我幫佢買,咁我梗係買啦-v-
唔覺得囉-w-
我唔得個bo.上次隻腳痛左幾日呀=((
我都試過啦 Posted at 2010-11-05 06:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx(: Posted at 2010-11-05 05:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx(: Posted at 2010-11-05 05:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx(: Posted at 2010-11-05 05:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我日日都要跑v3v 我都唔想調位>< 呢個位訓教好正(y) 你係毛人嘛~~
|
網主回覆
跑返學校@@?
我都係啦,勁想坐返之前個個位x10000000000
你返學係咪為左訓教炸~0~
好難聽既名-v- Posted at 2010-11-05 05:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx(: Posted at 2010-11-05 05:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|