| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 整爛左個mouse囉-v- |
分類: 日常生活 |
琴日玩facebook個game係狂要我禁
e+個mouse爛鬼左,琴日我老豆狂話我
都話我今日買過新啦,用左我成45蚊囉!3!
中文
1堂叫左我2次名
真係勁唔中意坐老師位咁近囉
做咩到見到曬-v-"
我發現佢堂堂都會講
"我上年教既1c好高分數架,所以我希望你地都同佢地一樣=)'
英文
講寫日記,我日日都寫架啦xd
又講佢既愛情史囉-w-
第2堂個外籍老師又泥上堂-__-
佢教得真係勁悶囉-3-
數學
e+教左少少分數方程啦
我都明明地啦,之後訓左教xdd
原來訓教都會聽到呀sir講咩架
lunch
買mouse,用左我45蚊囉@@
電腦
比呀sir足到我上facebook=.=
好彩冇事姐~.~
週會
講吸毒,就算我有錢都一定唔會吸\口/
個老師冇啦啦對住我笑-口-
|
| 發表時間:2010-11-09 06:27 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
c0mm3nt 其實好似我有份整爛.. 我都話我訓教係聽到架啦
|
網主回覆
thx(:
是但啦xd
呵呵=)原來係真~0~ Posted at 2010-11-10 05:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tyt528 於 2010-11-09 07:32 PM 發表:
c0MM3N+ 怡妹妹(k) 我回唔到你上一篇bo,唔知咩事囉...-3- 唔回啦...我明明禁左又唔得=P 係咪FB既10秒禁幾多下呀?XD我有玩呀 咁易爛架,洗唔洗為左少少野而鬧呀?-0- 我上次唔見相機我爸都冇鬧,仲買過新既俾我囉^_^V 越細粒既人越前呀MA,冇辦法啦...-V- 個老師擺明就係俾壓力你地啦,你要努力呢~ 你係咪指打BLOG呀?我真係日日都打架囉^V^ 我希望你下次唔好再訓教啦,廢是又唔識啦係咪?-V- $45JA...唔洗唔HAPPY既...;> 我都唔會的說,哈哈~個笑容係咪好恐怖呀?XD BY粒粒 13行
|
網主回覆
thx(:
原來我唔小心禁左不允許留言-__-
e+我禁返好啦,你回唔回返a__a?
係呀.__.
我都唔知咩事囉!!禁禁下就爛左-v-我地係咁架啦
lee d咪叫好人囉@@你洗唔洗出錢?
唉..暗串中~~
呵呵=)我合格的說x]
係呀.__.不過我六,日唔會打xd
咁我都識啦-3-
已經好多錢!__!
吸完個樣好樣衰\口/都唔算啦... Posted at 2010-11-10 05:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|