| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
合格呀><  |
分類: 日常生活 |
1返到學校就立即溫書,我要出去食飯\口/
其實lee次真係我最認真既1次泥架@@
老師比左10分鐘我地溫,之後就考啦
唉,,我溫左勁耐羅馬囉,但係佢又話唔考
算啦~有d都唔識做t^t
中文
原來今日老師生日,呵呵=)唔知佢幾多歲呢xd
唉..就泥又到我出去介紹成語
第2堂出去校門口練朗誦囉-口-
小息
老師讀要留係學校食飯果d人
哇卡卡xd竟然冇我呀=)冇白廢我既努力x]
仲等我膽心左咁耐xD
is
我前面個條友好煩,因為佢要係學校食=D
狂同我講"唔想呀,唔想呀"佢同我講都冇用啦-__-
之後又打我-v-
落堂個時老師同我講唔好再幫前面個人間d詞語啦
早知唔幫佢間啦,整到老師話我/__\
lunch
本來食壽司,但係老師又遲放,因為好遠架~.~
咁食波仔啦,其實我唔想食xdd
英文
個老師又冇返-口-成日都唔返架/口\
我覺得今日1D果d人好火囉-w-唔知發生咩事囉-3-同人玩^__^
第2堂個呀sir勁似我地班主任個馬sir
d人話馬sir年輕既時候xdd
之後背岳飛..好難囉-v-
做功課
頭先做曬^__^就問呀sir數學
我地狂畫龜係呀sir背隻到,哈哈,笑死我xd
放學
有2個訓導主任泥左我地班囉,原來d男仔恐嚇perfect-w-
都唔知關我咩事--我咩都唔知囉-v-
寫左返到學校做左d咩走得~__~
|
| 發表時間:2010-11-10 08:27 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

網主回覆
thx(:
咁你都要溫書啦@@
嗯嗯.__. Posted at 2010-11-13 02:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
tyt528 於 2010-11-10 10:15 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k) 我係唔會留上一篇俾你架,回死我咩.\_/. 睇泥你真係好有決心bo,都幾好啦... 最唔中意溫左既唔考囉,-v-勁哂...=v= 守株待兔囉,最簡單架啦xd 哈哈~其他人有冇望住你地背誦呀?xdddd 恭喜哂bo...=] 我不嬲係學校食,唔驚=P但係咪真係要1個月呀?0口0 做好心,我小2都試過咁既情況呀>< 唔幫好過幫,個老師係家長日到講囉-_- D老師跟本就冇心機教既,成日唔番= = 咁夠薑?-口-我訓導主任好惡架...~0~ BY粒粒 13行
|
網主回覆
thx(:
搞錯呀\口/唉,,算啦=)
係呀,今次好認真架@@
我都係啦,我溫左好耐嘛-v-
姐係點解-3-?
有呀.__.好樣衰囉-w-
多謝xd
咁可以有其他方法~.~呵呵=)其實3個星期姐x]
嗯嗯,做知唔幫佢=.=
不過我諗佢唔會講掛=D
咪係 我地d學生都日日返學啦/口\
唔係我呀,我梗係唔夠啦,未比人話過咩!3! Posted at 2010-11-11 06:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx(: Posted at 2010-11-11 06:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|