yi_yi1998
暱稱: 怡(:
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
last day!!
English Fun Camp-4
English Fun Camp-3
English Fun Camp-2
English Fun Camp-1
文章分類
全部 (198)
exam:-) (17)
日常生活 (173)
友誼 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 11 月 10 日  星期三   清涼


合格呀>< 開心 分類: 日常生活

1返到學校就立即溫書,我要出去食飯\口/

其實lee次真係我最認真既1次泥架@@

老師比左10分鐘我地溫,之後就考啦

唉,,我溫左勁耐羅馬囉,但係佢又話唔考

算啦~有d都唔識做t^t

中文

原來今日老師生日,呵呵=)唔知佢幾多歲呢xd

唉..就泥又到我出去介紹成語

第2堂出去校門口練朗誦囉-口-

小息

老師讀要留係學校食飯果d人

哇卡卡xd竟然冇我呀=)冇白廢我既努力x]

仲等我膽心左咁耐xD

is

我前面個條友好煩,因為佢要係學校食=D

狂同我講"唔想呀,唔想呀"佢同我講都冇用啦-__-

之後又打我-v-

落堂個時老師同我講唔好再幫前面個人間d詞語啦

早知唔幫佢間啦,整到老師話我/__\

lunch

本來食壽司,但係老師又遲放,因為好遠架~.~

咁食波仔啦,其實我唔想食xdd

英文

個老師又冇返-口-成日都唔返架/口\

我覺得今日1D果d人好火囉-w-唔知發生咩事囉-3-同人玩^__^

第2堂個呀sir勁似我地班主任個馬sir

d人話馬sir年輕既時候xdd

之後背岳飛..好難囉-v-

做功課

頭先做曬^__^就問呀sir數學

我地狂畫龜係呀sir背隻到,哈哈,笑死我xd

放學

有2個訓導主任泥左我地班囉,原來d男仔恐嚇perfect-w-

都唔知關我咩事--我咩都唔知囉-v-

寫左返到學校做左d咩走得~__~

發表時間:2010-11-10 08:27 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  






訪客留言 (返回 yi_yi1998 的日誌)


yi_1234 於 2010-11-11 09:41 PM 發表:
c0mm3nt
溫書係應該架
食壽司咁好?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
咁你都要溫書啦@@
嗯嗯.__.
Posted at 2010-11-13 02:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tyt528 於 2010-11-10 10:15 PM 發表:
c0mm3n+ 怡妹妹(k)
我係唔會留上一篇俾你架,回死我咩.\_/.
睇泥你真係好有決心bo,都幾好啦...
最唔中意溫左既唔考囉,-v-勁哂...=v=
守株待兔囉,最簡單架啦xd
哈哈~其他人有冇望住你地背誦呀?xdddd
恭喜哂bo...=]
我不嬲係學校食,唔驚=P但係咪真係要1個月呀?0口0
做好心,我小2都試過咁既情況呀><
唔幫好過幫,個老師係家長日到講囉-_-
D老師跟本就冇心機教既,成日唔番= =
咁夠薑?-口-我訓導主任好惡架...~0~
BY粒粒 13行
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
搞錯呀\口/唉,,算啦=)
係呀,今次好認真架@@
我都係啦,我溫左好耐嘛-v-
姐係點解-3-?
有呀.__.好樣衰囉-w-
多謝xd
咁可以有其他方法~.~呵呵=)其實3個星期姐x]
嗯嗯,做知唔幫佢=.=
不過我諗佢唔會講掛=D
咪係 我地d學生都日日返學啦/口\
唔係我呀,我梗係唔夠啦,未比人話過咩!3!
Posted at 2010-11-11 06:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Janis4082 於 2010-11-10 09:21 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx(:
Posted at 2010-11-11 06:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]